BigF
Blev medlem:
5 okt 2009
Inlägg:
827
Mottagna gillanden:
485

Har som vän 1

Ort:
Fårösund
    1. freephille
      freephille
      Köpte en OPX av @BigF , helt perfekt säljare, snabb respons och bra kommunikation. Skickade redan dagen efter och det var perfekt förpackat. Varma rekommendationer!
      1. BigF gillar detta.
    2. Gorynytj
      Gorynytj
      Köpte en Moto360 av BigF, snabbt skickat och väl paketerat. Bra kontakt genom affären. Högsta betyg.
      1. BigF gillar detta.
    3. hickan
      hickan
      Köpte ett skärmskydd av BigF, inga konstigheter alls! Precis som en affär skall vara. Goodguy!
      1. BigF gillar detta.
    4. Louba
      Louba
      Köpte en OPT av BigF.
      Mobilen var som den beskrivits, i toppskick!
      Trevlig kontakt och perfekt säljare.

      Rekommenderas för framtida affärer.
      1. BigF gillar detta.
    5. semlan
      semlan
      Sålde en Lumia 930 till BigF, trevlig kille och väldigt smidig affär. Bara rekommendera.
      1. BigF gillar detta.
    6. Aodh
      Aodh
      Köpte en Moto X 2014 utav @BigF, en väldigt trevlig och seriös säljare. Mobilen kom väl packeterad och i perfekt skick. Mycket rekommenderat!
      1. BigF gillar detta.
    7. king_heisenberg
      king_heisenberg
      Sålde en baksida till OPT till BigF. Inga konstigheter, snabb betalning via swish samt mycket trevligt kille. Rekommenderas!
      1. BigF gillar detta.
    8. infexis
      infexis
      Positivt omdöme gällande BigF.

      Sålde beggad PS3 och är mycket nöjd med affären!

      Tack!
      1. BigF gillar detta.
    9. infexis
      infexis
      Hej, jag såg att du söker PS3 att köpa. Jag har en Slim 320Gb med kvitto/garanti, 3spel och två kontroller. Hör av dig om du är intresserad.
      1. BigF gillar detta.
    10. htc_hd2
      htc_hd2
      Hej!!

      Ser att du har samsungs 8 serie, köpte sj nyligen ue46es8005, så tänkte fråga hur din e me clouding. För de e typ min tredje jag bytt o d e fortfarande clouding, visas mest när man väljer filmläge på inställningar, de andra lägen är mörkare o d syns då mkt mindre, man får då dra ner på bakgrundbelysningen oxå
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Fårösund
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra
    Stigcyklande telefonnörd.

    Signatur

  • Laddar...