Doktorvinter
Blev medlem:
13 jun 2015
Inlägg:
15
Mottagna gillanden:
2
Ort:
Mölndal
Sysselsättning:
Student

Doktorvinter

Baby Droid, från Mölndal

Medlem

Vår 2020 och jag är fortfarande mycket nöjd med telefonen. Men fungerar uppdateringarna som de ska för er andra? Jag har Pie 9.0. 22 feb 2020

    1. Doktorvinter
      Doktorvinter
      Vår 2020 och jag är fortfarande mycket nöjd med telefonen. Men fungerar uppdateringarna som de ska för er andra? Jag har Pie 9.0.
    2. Doktorvinter
      Doktorvinter
      Ny mobil igen. Delvis pga klumpighet men främst pga att jag var sugen på något nytt. Denna gång en Galaxy A7. Fantastisk!
    3. Doktorvinter
      Doktorvinter
      Har bytt mobil 2 gånger sedan sist. Jag är klumpig. Äger nu Samsung Galaxy A5. Hur får jag tag på Nougat till denna?
    4. Doktorvinter
      Doktorvinter
      Har inte haft några större problem med den här mobilen sedan jag köpte den. Sjukt skönt!
    5. Doktorvinter
      Doktorvinter
      Efter lite småproblem kan jag konstatera att jag är otursdrabbad i livet. Men telefonen lever och frodas. :)
    6. Doktorvinter
      Doktorvinter
      Det är mycket att upptäcka i en ny, rolig telefon! Samsung Galaxy S5 har hittills imponerat med ytterst få problem.
      1. bernard gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Mölndal
    Sysselsättning:
    Student
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy A7 2018.
    Info:
    Pie 9.0.
    Äger en Samsung Galaxy A7 och den fungerar väldigt bra. Har nu haft den i 1 år. Den fungerar ungefär som den alltid har gjort. Kameran är bra, vilket är ett stort plus. Men kameran fungerar alltid som bäst första veckan känns det som? Säger inte att den är dålig nu men den har varit snäppet bättre innan!

    Är mitt uppe i en separation våren 2020. Är intresserad av en hel del grejer men har börjat känna mig mer som en gamer än något annat de senaste åren.

    Signatur

    Är teknisk men inte elektroniskt kunnig. Kan allt men förstår inget. Samsung Galaxy A7 2018.