silverfang
Blev medlem:
29 apr 2013
Inlägg:
774
Mottagna gillanden:
397
    1. Miiliio
      Miiliio
      Sålde ett uag Monarch skal till @silverfang.. Allt gick smidigt, snabbt betalt och trevlig kille..
      1. silverfang gillar detta.
    2. have.heart
      have.heart
      Köpte en Pixel XL av @silverfang som även denna gång var trevlig och väldigt lätt att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
      1. silverfang gillar detta.
    3. Timpppa
      Timpppa
      Tack detsamma :)
      1. silverfang gillar detta.
    4. Mrhoyt
      Mrhoyt
      Sålde en NES Mini.
      Trevlig forum medlem, snabb betalning.

      Inget att klaga på.
      1. silverfang gillar detta.
    5. Timpppa
      Timpppa
      Sålde en Apple TV2 till silverfang. Allt gick bra och smidigt till som vanligt.
      1. silverfang gillar detta.
    6. Jensa76
      Jensa76
      Bytte en telefon av silverfang. Kanonsäljare som är seriös och trevlig. Rekommenderas varmt!
      1. silverfang gillar detta.
    7. Oneplus2
      Oneplus2
      Sålde ett mobilskal till silverfang. Snabb och enkel affär , kan inte bli enklare !
      1. silverfang gillar detta.
    8. Timpppa
      Timpppa
      Köpte en telefon av silverfang. Kanonsäljare som är seriös och trevlig. Rekommenderas varmt!
      1. silverfang gillar detta.
    9. Acentren
      Acentren
      Köpte en casio G-shock klocka, riktigt snabb och trevlig affär med god kommunikation. Kan rekommenderas varmt!
      1. silverfang gillar detta.
    10. Dejan195
      Dejan195
      Köpte Apple smart battery case, mycket bra och smidig affär
      1. silverfang gillar detta.
    11. Oneplus2
      Oneplus2
      Köte en Nvida Shield Tv av Silverfang.
      Allt gick väldigt smidigt och enkelt och allt var precis som utlovat .

      Tack för smidig affär.
      1. silverfang gillar detta.
    12. Dan1jel
      Dan1jel
      Silverfang köpte min Moto Z, väldigt trevlig person samt snabb försäljning. Rekommenderas!
      1. silverfang gillar detta.
    13. SHM
      SHM
      Mycket trevlig och flexibel person med jättebra kommunikation. Köparen rekommenderas varmt!
      1. silverfang gillar detta.
    14. blerimus
      blerimus
      Perfekt att ha med Silverfang att göra, perfekt som köpare! Bara +, skulle definitivt göra affärer med honom igen :)
      1. silverfang gillar detta.
    15. Timpppa
      Timpppa
      Alltid lika trevligt och göra affärer med Aaron. Seriös och pålitlig. Nackdelen är att affären alltid drar ut på tiden pga man snackar om elektronik och i slutändan blir frugan frustrerad för hon får vänta för man själv blir försenad! ;)
      1. silverfang gillar detta.
    16. jt_kian
      jt_kian
      Jag köpte en Iphone 6s av silverfang. Riktig trevlig kille att ha att göra med. Snabb i kommunikationen och skickade snabbt. Rekommenderas starkt ++++
      1. silverfang gillar detta.
    17. galileo
      galileo
      Köpte iphone av silverfang. Mycket trevlig kontakt och väldigt snabb leverans. Inga trubbel med den här killen, skulle definitivt göra affärer med honom igen :)
      1. silverfang gillar detta.
    18. Magic163
      Magic163
      Köpte ett PS4 av Silverfang. Lika bra som alltid! Trevlig, punktlig samt korrekt beskrivet! Ett nöje att göra en affär med denna säljare.
      1. silverfang gillar detta.
    19. selko
      selko
      Tvekade länge för att göra affär med silverfang, det är alltid osäkert att göra affär med någon man inte gjort det tidigare, men vilken person! Jag har bara positivt att säga om silverfang och rekommenderas varmast. Jag ser framemot nästa affär med dig
      1. silverfang gillar detta.
    20. Puolalainen
      Puolalainen
      Köpte en Gear VR till min S6 Edge +, allt var som utlovat. Dvs. nyskick. Tackar för snabb och smärtfri leverans. 10/10 från mig.

      Rekommenderar Silverfang som säljare.
      1. silverfang gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...