pacmeyer
Senaste aktivitet:
27 mar 2024 kl 08:27
Blev medlem:
15 jul 2014
Inlägg:
1 909
Mottagna gillanden:
623
Ort:
Östersund

pacmeyer

Senior Droid, från Östersund

Medlem
pacmeyer sågs senast:
27 mar 2024 kl 08:27
    1. citronbitare
      citronbitare
      Sålde en LG G Pro 2 till pacmeyer. Det var en mycket smidig affär. Jättebra och okomplicerad kommunikation. Betalade super snabbt. Kanon köpare som jag kan rekommendera mycket varmt.
    2. Asawi
      Asawi
      Köpte en Pebble av Pacmeyer. Hur smidigt som helst.
    3. wressus
      wressus
      Köpte en Pebble steel från mig. Snabb betalning, allt gick smidigt och bra.
    4. hickan
      hickan
      Köpte en Nexus 5X av Pacmeyer, skick precis som utlovat riktigt snabb på att posta. Trevlig kontakt som bara kan rekommenderas!
      1. pacmeyer gillar detta.
    5. gooner
      gooner
      Bara positivt. ...allt som utlovat...bytte telefon med honom..inga konstigheter. ...trevligt samtal med ☺
      1. pacmeyer gillar detta.
    6. Exxpert
      Exxpert
      Stort tack för en smidig affär! Gissar att det var gorynytjs op2 jag köpte av pacmeyer. Hur som helst en riktigt good-guy!! Rekommenderas stort!
      1. pacmeyer gillar detta.
    7. Gorynytj
      Gorynytj
      Bytte en OP2 mot en G4 med Pacmeyer. Allt gick smidigt och en bra kommunikation genom hela affären. Rekommenderas.
      1. pacmeyer gillar detta.
    8. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Sålde en LG G4 till pacmeyer, kanon köpare smidig och snabb betalning. Kan varmt rekommenderas!
      1. pacmeyer gillar detta.
    9. Lasse58
      Lasse58
      Köpte en G4 av pacmeyer. Allt helt i sin ordning, snabb och bra leverans. Rekommenderas å det starkaste.
      1. pacmeyer gillar detta.
    10. Oxygenic
      Oxygenic
      Köpte en Nexus 6:a av pacmeyer - väldigt snabb och smidig affär, trevlig säljare! Rekommenderas - jag gör gärna affärer igen! :)
      1. pacmeyer gillar detta.
    11. Zoobo
      Zoobo
      Köpte ett lg g4 läder backstycke av pacmeyer som anlände i ett kanonskick.
      Rekommenderar denne säljare.
      1. pacmeyer gillar detta.
    12. SHM
      SHM
      Köpte en Galaxy S6 på distans. Väldigt snabb leverans och mycket bra kommunikation. Säljaren rekommenderas varmt!
      1. pacmeyer gillar detta.
    13. fluppen
      fluppen
      Pacmeyer/Tim är ett föredöme för hur en distansaffär ska gå till.
      Snabb att skicka, varan rätt beskriven, bra packad och lätt att återkoppla till.

      Tack för en smidig affär.
      1. pacmeyer gillar detta.
    14. ttfest
      ttfest
      Sålde min LG G3 till pacmeyer, snabb och pålitlig affär utan några som helst problem!
      1. pacmeyer gillar detta.
    15. Ekman
      Ekman
      Köpte en huawei mediapad av han och snabb leverans och trevlig kontakt! Rekommenderas :)
      1. pacmeyer gillar detta.
    16. Prelow
      Prelow
      Köpte en telefon av mig. Snabb betalning och trevlig kontakt, rekommenderas!
      1. pacmeyer gillar detta.
    17. kalleboston
      kalleboston
      Pacmeyer köpte en mobil av mig. Snabb kommunikation och betalning. Rekommenderas!
      1. pacmeyer gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Östersund
  • Laddar...