Hogr
Blev medlem:
22 dec 2015
Inlägg:
177
Mottagna gillanden:
40
    1. fraxion
      fraxion
      Sålde skärmskydd till @Hogr. Han betalade i förskott och skärmskyddet skickades via PostNord. Bra kommunikation och trevlig köpare
    2. Jaxione
      Jaxione
      Sålde en Oneplus 5T till @Hogr . Otroligt trevlig person! Gör gärna affärer igen :) Rekommenderas verkligen!
    3. fluppen
      fluppen
      Bytte mobil med hogr, pålitlig och trevlig kille .
      Rekommenderas varmt.
    4. Fredz
      Fredz
      Köpte en Mipad 2 av Hogr. Bra kontakt med Hogr och Mipaden var i mycket bra skick. Jag skulle gärna göra fler affärer i framtiden med Hogr.
    5. ReKuFeSiN
      ReKuFeSiN
      Köpte en Lenovo Tab 4 Plus av @Hogr.
      Bra kommunikation och beskrivning av plattan, snabb leverans och grymt bra packad.
      Riktigt stabil och trevlig säljare som jag kan rekommendera alla dagar i veckan, alla tummar upp!
    6. beginner
      beginner
      Köpte en Huawei Mediapad M3, jag är helt nöjd med köpet, bra kommunikation och bra packat! Rekommenderar Hogr!
    7. Sorkstryparen
      Sorkstryparen
      Köpte "Huawei mediapad M2 10" helt ny", och jag kunde inte vara mer nöjd. Helt otroligt köp, allt perfekt packat, grym på svara, skickade sjukt snabbt!

      Rekommenderar Hogr starkt!

      10/10 droids!
      1. Hogr gillar detta.
    8. flipp
      flipp
      Sålde en Mi Pad 2 till @Hogr. Mycket trevlig och snabb affär utan krångel.
      1. Hogr gillar detta.
    9. mb-dape
      mb-dape
      Köpte en surfplatta, betalade i förskott och Hogr skickade snabbt. Vänlig och ärlig säljare. Rekommenderas!
      1. Hogr gillar detta.
    10. Timimmonen
      Timimmonen
      Ärlig och snabb, grön gubbe!
      Köpte nyligen en Huawei honor 7 av Hogr och är mer än nöjd :)
      1. Hogr gillar detta.
    11. Aniquibobo
      Aniquibobo
      Såld en OPT till Hogr, mycket trevlig person. Snabb med betalningen. Rekommenderas.
      1. Hogr gillar detta.
    12. marmil85
      marmil85
      Bytte en LG G4 mot en Meizu pro 5.Vi hickade samtidigt.Affären gick hur smidigt som helst. Oerhört trevlig kille, och ett superbra kommunikation både före och efter byt.Rekommenderas!!
      1. Hogr gillar detta.
    13. semlan
      semlan
      Sålde en Xiaomi Redmi Note 3 Pro till Hogr, mycket trevlig person, lätt och smidigt att göra affär med och väldigt bra konversation med killen. Dessutom väldigt snabb med betalningen. Rekommenderas verkligen att göra affärer med.
      1. Hogr gillar detta.
    14. gooner
      gooner
      Jadu. Svårt att hitta en bättre människa faktiskt. Extremt hjälpsam och trevlig. Godhjärtad.
      1. Hogr gillar detta.
    15. berjatroll
      berjatroll
      Mycket trevlig säljare med tydliginfo om objektet som såldes och mycket bra packat. Snabb frakt och bra kontakt! Rekommenderas varmt!
      1. Hogr gillar detta.
    16. semlan
      semlan
      Sålde en Nokia Lumia 1520 till Hogr, mycket trevlig person och väldigt bra konversation med killen. Dessutom väldigt snabb med betalningen. Rekommenderas.
      1. Hogr gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...