Louba
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 16:35
Blev medlem:
12 okt 2010
Inlägg:
636
Mottagna gillanden:
198

Vänner 1

Louba

Adult Droid

Medlem
Louba sågs senast:
Ser på ämne Oneplus nord 3, 28 mar 2024 kl 16:35
    1. niclasc
      niclasc
      Köpte displayskydd till iPhone av Louba. Skickade snabbt. Bra säljare
      1. Louba gillar detta.
    2. onex
      onex
      Snabb och smidig säljare. Rekommenderas!
      1. Louba gillar detta.
    3. Deadman666
      Deadman666
      jag bytte mobil med louba o det är det snabbaste jag har gjort någonsin helt suverän .Kan rekommendera louba starkt.många+++++++
      1. Louba gillar detta.
    4. Cupcakes
      Cupcakes
      Louba köpte en Harman Kardon Onyx av mig. Smidigt - snabb betalning och bra kontakt :)
      1. Louba gillar detta.
    5. reiman
      reiman
      Louba shoppade office 360 pren av mig. Snabb betalning och trevlig kontakt!
      1. Louba gillar detta.
    6. freephille
      freephille
      Sålde en Nexus 5x till @Louba och har bara gott att säga, snabb betalning och trevligt bemötande, bara +++++++ tack för bra affär.
      1. Louba gillar detta.
    7. Flod
      Flod
      Sålde en Nexus 6P till Louba. Mycket snabb betalning samt mycket trevlig. Tack & God Jul :)
      1. Louba gillar detta.
    8. BigF
      BigF
      Jag sålde en OnePlus 2 till Louba. Blixtsnabb betalning och mycket trevlig kontakt. Tack!
      1. Louba gillar detta.
    9. SMASHerano
      SMASHerano
      Tack för 1+2-inviten!
      1. Louba gillar detta.
      2. Louba
        Louba
        Inga problem
        20 okt 2015
    10. Hessi
      Hessi
      Louba hade en Oneplus Two-invite som var låst till hanss konto, men som han ej var intresserad av och skänkte därför den till mig. Oerhört trevlig säljare. Rekommenderas verkligen!
    11. BGson
      BGson
      Jag köpte en LG G3 av Louba
      Jättesnabb och bra genomförd affär. Fin telefon. Inga konstigheter alls.
    12. semlan
      semlan
      Louba köpte en svart Nexus 5 av mig, snabb betalning och väldigt trevlig kille. Rekommenderas!
    13. tomishu
      tomishu
      Louba köpte en fatboy qi-laddare av mig, snabb betalning och totalt krångelfritt. Rekommenderas!
    14. bradar
      bradar
      Louba r en mycket bra sljare. Snabb leverans, utmrkt kommunikation. Rekommenderas.
    15. fluppen
      fluppen
      Köpte en one+one av Louba, superseriös och trevlig kille. Ett skolexempel på hur man sköter om sin telefon och hur en affär ska utföras. Pålitlig.
    16. nictc
      nictc
      Rekommenderar Louba. Snabbt och smidigt som förra gången.

      Betalade iPhonen på onsdagen, hade den i min hand på fredagen.

      Nöjd!
    17. have.heart
      have.heart
      Jag kan verkligen rekommendera Louba. Vi gjorde ett byte och allt gick smidigt med kontakt och genomförande. Bra och trevlig ung man. Rekommenderas!
    18. Lidback
      Lidback
      Louba köpte ett par oanvända hörlurar av mig. Snabb betalning och trevlig person. Kan rek. till framtida affärer!

      Lämna gärna ett besöksmeddelande hos mig gällande affären när väl brevet med lurarna landar hos dig.

      Mvh,
      Andreas
    19. nictc
      nictc
      Tack för en snabb och smidig affär. Satte över pengar direkt även lite till när frakten blev dyrare än förväntat. Rekommenderas.
    20. carez
      carez
      Rekommenderar denna kille!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Telefon:
    iPhone X
  • Laddar...