Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. Fredz
      Fredz
      Köpte en Huawei P9 av @Timpppa. Allt gick väldigt smidigt. Seriös säljare med bra kommunikation.
    2. Mobilnörden2000
      Mobilnörden2000
      Gjorde affär med honom på plats, då jag sålde en Huawei P9. En toppenkille på alla sätt och vis att göra affär med, rekommenderas med andra ord :)
    3. ajvos
      ajvos
      Väldigt trevlig person att göra affärer med, hade varan i handen 1 dag efter swish, rekommenderas varmt! :)
    4. Prelow
      Prelow
      Sålde min Oneplus 3 till @Timpppa, mycket trevlig köpare som alltid och en väldigt smidig affär! Rekommenderas varmt. :)
    5. rickard81
      rickard81
      Gjorde en bytesaffär med Iphones idag med Timpppa allt gick smidigt och han får mina rekommendationer!
    6. hickan
      hickan
      Trevligaste killen jag gjort affär med! Köpte en OP3 av Timpppa och lär inte bli den sista affären!
    7. Prodrive
      Prodrive
      sålde en iphone SE till Timpa, swishade smidigt och utan konstigheter. trevlig med bra kommunikation, rekommenderas varmt av mig.
    8. tojjetok
      tojjetok
      Sålde en 1+3 till Timpppa snabbt smidigt, min andra affär med någon irl på detta forum.
    9. lulzfactor
      lulzfactor
      Köpte en op3 utav Timpppa oerhört smidig affär och en väldigt trevlig kille. Rekommenderas stort :)
    10. galaxy81
      galaxy81
      Köpte en iPhone SE av mig och det gick riktigt smidigt och snabbt. Trevliga konversationer och betalning enligt överenskommelse. Rekommenderas till 100%.
    11. Prelow
      Prelow
      Köpte ett skärmskydd av mig, trevlig som alltid och snabb betalning ;) Rekommenderas!
    12. rickards
      rickards
      Snabb förskottsbetalning, trevlig köpare
    13. thelars
      thelars
      Bytte telefon med Timpppa. Mycket trevlig och allt gick kalas:) rekomenderas varmt!
    14. easycure1974
      easycure1974
      Sålde min S7 Edge till honom och det var smidigt och inga problem alls!
    15. freephille
      freephille
      Sålde ett iphone skal till @Timpppa och kan bara rekommenderas som köpare, utomordentlig god kontakt, trevligt bemötande och snabb betalning! ++++++
    16. Lidback
      Lidback
      Timpppa köpte 2st biobiljetter och betalade med swish. Trevlig kommunikation i vanlig ordning och alltid ett nöje att göra affärer med.
    17. Kote
      Kote
      Köpte en Samsung S7 Edge av Timpppa. Väldigt smidig affär och trevligt bemötande, rekommenderas :) 10/10 Ruttna tomater
    18. kissidor
      kissidor
      Timpppa köpte en telefon av mig. Mycket snabb och smidig affär med väldigt seriös och trevlig person, rekommenderas varmt!
    19. tomishu
      tomishu
      Jag köpte en iPhone 5S av @Timpppa. När vi väl bestämde oss för affär gick det oerhört smidigt och snabbt. Telefon i toppskick som utlovat, inga konstigheter överhuvudtaget! Rekommenderas varmt!
    20. silverfang
      silverfang
      Sålde en Apple watch 42mm till Timpppa. Alltid kul o göra affäre med en seriös köpare och snacka lite elektronik :)
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...