Etienne
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 06:42
Blev medlem:
11 jul 2010
Inlägg:
703
Mottagna gillanden:
108

Har som vän 1

Ort:
Göteborg

Etienne

Adult Droid, från Göteborg

Medlem
Etienne sågs senast:
28 mar 2024 kl 06:42
    1. sali2003
      sali2003
      Köpte elitestrap smidig affär och rekommenderas
    2. torsktunga
      torsktunga
      Var på jakt efter en billig läsplatta och @Etienne var mycket snäll nog att skänka en gammal Kindle till mig mot frakt! Myyyycket trevlig och vänlig själ och rekommenderar verkligen precis som förut denna användare! Stort tack till dig! :)
    3. ninjazin
      ninjazin
      Sålde en Pixel 5 till Etienne. Seriös och trevlig köpare.
    4. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en spelkontroll till Etienne. Trevlig kommunikation och smidig betalning! Rekommenderas varmt! :)
    5. tooobe
      tooobe
      Sålde högtalare till Etienne på distans under hösten som visade sig vara defekta efter att han fått dem. Vi löste det på ett bra sätt och han var tålmodig och trevlig trots att jag inte märkt att de var defekta. Rekommenderas! :)
    6. torsktunga
      torsktunga
      Eteinne är en riktigt trevlig och shysst herre som nyligen skickade en annan Pebble smartklocka till mig då min andra jag köpte av honom tyvärr slutade ta laddning efter en månad. Super hygglig och rekommenderar verkligen! :)
    7. Charocles
      Charocles
      sålde ett modem till @Etienne , snabb affär och trevlig! rekommenderas! :)
    8. kajsthlm18
      kajsthlm18
      Sålde en Asus router, snabb betalning, trevlig kontakt och mycket smidig affär! Rekommenderas!
    9. torsktunga
      torsktunga
      Köpte en härlig gammal Pebble av Etienne och fick en extra klocka av samma modell (icke fungerande) på köpet. Väldigt trevlig kommunikation, bra paketerat och allt som beskrivet. Rekommenderas starkt! :)
    10. RuffyMan
      RuffyMan
      Fick en mobil utav @Etienne har inget annat än positivt att säga+++
    11. SHM
      SHM
      Snabb betalning, klockren kommunikation och trevlig köpare! Rekommenderas varmt!
    12. Mrhoyt
      Mrhoyt
      Sålde ett objektiv, trevlig kontakt och snabb betalning.
    13. Yantrasas
      Yantrasas
      Köpte essential ph-1. Väldigt bra och trevlig säljare. Mobilen skickades snabbt och väl inslagen. Säljaren rekommenderas.
    14. andreas.karlsson
      andreas.karlsson
      Jag sålde en Google Home till @Etienne han betalade omedelbart och tyckte de var OK att jag postade den lite sent. Kan inte bli bättre rekommenderar varmt att göra affärer med honom!
    15. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en Google home mini till @Etienne snabb betalning och bra kommunikation , smidigt och bra rekommenderas
    16. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en Pebble. Mycket trevligt och allt gick smidigt! Rekommenderas! :)
    17. Talvathir
      Talvathir
      Köpte en Galaxy Nexus i riktigt bra skick. Trevlig, svarar snabbt på pm, telefonen var väl packad och skickades direkt. Skulle utan tvekan göra fler affärer med Etienne.
    18. wrnrsn
      wrnrsn
      Köpte ett paket med kameralinser mm. Bra kommunikation och super bra packat! Rekommenderas!
    19. SHM
      SHM
      Snabb betalning via Swish och bra kommunikation i övrigt! Köparen rekommenderas!
    20. Miiliio
      Miiliio
      Skänkte en processor helt gratis till mig.. snabb och trevlig.. tack så jätte mycket :D
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Göteborg
  • Laddar...