Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. qube
      qube
      Köpte hörlurar av Timpaaa. Superbra kontakt och service, rekommenderas starkt!
    2. Hanseman
      Hanseman
      Köpte en Onkyo förstärkare på plats av @Timpppa. Allt gick väldigt smidigt. Seriös säljare med bra kommunikation.
    3. Hubbatix
      Hubbatix
      Har köpt av Timpppa, trevligt snack, bra förpackat och snabbt skickat. 100% goodguy!
    4. Lidback
      Lidback
      Köpte ett Spigen-skal av Timpppa till en S7 Edge. I vanlig ordning så funkar affärerna mellan oss smärtfritt. Kan rek. denna person för framtida affärer.
    5. R3b0rn
      R3b0rn
      Timpppa köpte min s7 edge. Mycket trevlig kommunikation! Rekommenderad köpare helt enkelt!
    6. Droid_269
      Droid_269
      Köpte OP3T av timpa, seriös som alltid!
    7. Ascii
      Ascii
      Sålde en OnePlus 3T till Timpppa. Blixtsnabb betalning, rekommenderas mycket varmt! :)
    8. GmbH
      GmbH
      Återigen en trevlig affär med @Timpppa , bra kommunikation ,bra packat!
    9. silverfang
      silverfang
      Sålde en iphone 7 plus till timpppa. Alltid lika trevlig och seriös köpare.
    10. KurtRune
      KurtRune
      Köpte ett Dbrand skydd till en av mina lurar, låg på lådan dagen efter, bara gott att säga om Timpppa. /Kim
    11. freephille
      freephille
      Sålt flera telefoner till @Timpppa detta är en VIP köpare, bara bra att säga! Rekommenderas varmt!
    12. SHM
      SHM
      Bytte min S7 mot hans iPhone. Snabbt, smidigt och enkelt. Rekommenderas varmt!
    13. Lokf
      Lokf
      Sålde digitala biobiljetter till Timpppa, bra konversation och snabb betalning, rekommenderas! =)
    14. GmbH
      GmbH
      köpte en telefon av @Timpppa ,bra vara, bra kontakt, smidig affär, verkligen Reko person. gör gärna flera distansaffärer med honom i framtiden igen
    15. wenom666
      wenom666
      Köpte en Samsung Galaxy S Charging Pad av Timpppa, allt funkade kanon. Snabb leverans, allt som beskrivet, bra säljare.
    16. gualm
      gualm
      Supersnabb betalning, köpte A-JAYS Five lurar av mig. Bra kommunikation. Bara lovord!
    17. skaris
      skaris
      Snabb och smidig affär gjord med Timpppa, du behöver inte oroa dig för att göra affärer med denna killen
    18. Rixard
      Rixard
      Gjorde affär med Timpppa, sålde en USB kabel. Trevlig kille, bra affär utan konstigheter!
    19. hickan
      hickan
      Återigen gjort affär med Timpppa. Ett sant nöje som vanligt!
    20. maccis
      maccis
      Köpte ett mobilskal av Timpppa, inga konstigheter. Snabb leverans, väl packat och skalet var precis i utlovat skick! Rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...