lulzfactor
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 10:08
Blev medlem:
7 maj 2013
Inlägg:
544
Mottagna gillanden:
551

Har som vän 1

Ort:
Stockholm

lulzfactor

Adult Droid, från Stockholm

Medlem
lulzfactor sågs senast:
28 mar 2024 kl 10:08
    1. silverfang
      silverfang
      Sålde en p20 pro till @lulzfactor allting fixk mycket smidigt. Rekomenderas!
      1. lulzfactor gillar detta.
    2. HasseY
      HasseY
      Köpte ett par hörlurar av lulzfactor. Allt gick smidigt till och lurarna skickades ut på utlovad tid. Rekommenderas varmt!
    3. SHM
      SHM
      Trevlig och kommunikativ person. Allting var som beskrivet. Säljaren rekommenderas varmt!
    4. polar590
      polar590
      Köpte en huawei mate 9 pro,motsvarande beskrivning av mobilen och levererades snabbt och bra paketerat,säljaren kan rekommenderas, köper gärna av honom igen om det skulle bli aktuellt
    5. rimion
      rimion
      Köpte en defekt Nexus 5X. Telefonen var helt enligt beskrivning och affären gick mycket snabbt och smidigt. Jag är nöjd! Rekommenderas starkt!!
    6. onex
      onex
      Köpte en axon 7, gick smidigt och fint.
      Trevlig ung man, rekommenderas.
    7. Str0be
      Str0be
      Köpte en Huawei Watch av lulzfactor och allt gick mycket snabbt och smidigt. Fick paketet dagen efter köpet var klart. Mycket trevlig och kan rekommenderas!
    8. Timpppa
      Timpppa
      Lulzfactor köpte en telefon av mig och allt gick kanonsmidigt till. Trevlig person och rekommenderas varmt!
    9. silverfang
      silverfang
      Köpte en Lg g watch R. Snabb och smidig affär. Rekommenderas stark!
    10. okey
      okey
      Köpte en s6 edge!
      Precis i det fina skick som utlovats.
      Väldigt hjälpsam och bra kommunikation! Snabb och smidig affär. Rekommenderas!
    11. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Har bytt min Nexus 6 mot lulzfactors iPhone 6+, träffades exakt på avtalad tid, jätte trevligt kontakt, allt gick super smidigt och snabbt. Rekommenderas varmt.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Stockholm
  • Laddar...