TrueDesire
Senaste aktivitet:
20 jan 2015
Blev medlem:
14 okt 2010
Inlägg:
529
Mottagna gillanden:
13
Ort:
Vetlanda

TrueDesire

Adult Droid, från Vetlanda

Medlem
TrueDesire sågs senast:
20 jan 2015
    1. CaptainC
      CaptainC
      Hur känns övergången från 4.3 ner till 4 igen? Jag har ju haft min SGS sen juni och skulle nog aldrig klara gå ner till något mindre igen :)

      Tack för alla svar på mina konstiga frågor, har verkligen hjälpt mej att få en uppfattning om DHD vart faktist inne på telia och kände på en igår den kändes klumpigare. tror faktist att SGS´n är en bättre allround telefon när man summerar plus och minus.
    2. CaptainC
      CaptainC
      Hur är ljudet i DHD? är jätte viktigt för mej då jag brukar promenera till jobb. SGS är underbar som mp3 spelare och levererar kanonljud och till och med de medföljande hörlurarna duger till ändamålet. De medföljande hörlurarna till DHD ser ut som de är hämtade från 90-talet.
    3. CaptainC
      CaptainC
      Ja jag sitter kvar på min SGS än så länge, har inte haft möjlighet att få klämma på en DHD än men jag är sugen som satan skärmen verkar underbar. Har där kommit några fixar till DHD än? som fixar de barnsjukdomar telefonen verkar lida av? verkar som det finns rätt mycket buggar när man läser på DHD forumet.
      Har lagt in Hardcore´s speedmode kernel 10c 500hz och någon ext4 lagfix utan journaling och fy satan vad snabb telefonen är, det bästa är att jag alltid haft bra batteritid med mitt exemplar 3dagar och trots att jag aktiverat alla möjliga tweaks.
      Allt det är pillandet skapar beroende :P det ända jag stör mej på nu är ringsignalen som börjar lågt innan den kommer igång, men har hittat en tweak för den med som jag ska pilla med när jag får tid, till kärringens stora förtjusning hehe .

      Hur går det för dej då? Bestämt dej för att gå tillbaka till SGS igen eller?
    4. CaptainC
      CaptainC
      Ursäkta om jag stör men hur upplever du DHD? Är sugen på en sån då jag inte har tid nog för allt pill och trix som krävs med Galaxy S . DHD är den enda mobil jag kan tänka mej förutom den jag redan har. såg att du skrivit att du tycker respons touch kamera och skärm är bättre i sgs. är det jätte stor skillnad? kommer jag bli besviken om jag hoppar på DHD tåget istället?

      Mvh
      CaptainC
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Vetlanda

    Signatur

    Telefonlistan
    Samsung Salaxy S 2.1 l Desire HD l SGS2 2.3.3 l HTC Sensation l White SGS2 l Iphone 4s | Nokia Lumia 800 | iPhone 5 | Galaxy S4 | iPhone 5S | Lumia 925 | LG G2 white | iPhone 6+ 64GB
  • Laddar...