Oxygenic
Senaste aktivitet:
26 mar 2024 kl 23:38
Blev medlem:
26 aug 2013
Inlägg:
527
Mottagna gillanden:
507

Har som vän 1

Födelsedag:
september 15
Ort:
Stockholm
Sysselsättning:
UX Design Manager

Oxygenic

Adult Droid, från Stockholm

Medlem
Oxygenic sågs senast:
26 mar 2024 kl 23:38
    1. GmbH
      GmbH
      Nu var det min tur att sälja nåt till @Skrufve , allt gick prima. snabb bet, trevlig köpare. rekommenderas till alla
      1. Oxygenic gillar detta.
    2. Geggan
      Geggan
      Sålde två Unifi accesspunkter till Skrufve, trevlig kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
      1. Oxygenic gillar detta.
    3. Theez
      Theez
      Sålde en Z3 Compact Tablet till Skrufve, mycket trevlig och smidig affär! Rekommenderas starkt
      1. Oxygenic gillar detta.
    4. jagu
      jagu
      Köpte en Samung Galazy Tab S2 av Skrufve. Plattan i toppskick! Skrufve tom accepterade kontanter då Swish inte funkade för mig! Rekommenderas varmt!
      1. Oxygenic gillar detta.
    5. Lunatico
      Lunatico
      Köpte en Nexus player av Skrufve, snabb leverans och välpakat, riktigt nöjd med köpupplevelsen . Rekommenderas!
      1. Oxygenic gillar detta.
    6. Alextorn
      Alextorn
      Sålde en Galaxy S7 Edge till Skrufve . Allt gick supersmidigt Rekommenderas starkt!
    7. Talvathir
      Talvathir
      Köpte en Nexus 9 av Skrufve, och låt mig säga följande om den upplevelsen:

      Om han bestämmer sig för att öppna e-butik så kommer jag handla där vad han än säljer för den sortens trygga affärer och omsorg han visar upp hittar man inte överallt. Kudos.
      1. Oxygenic gillar detta.
    8. R3b0rn
      R3b0rn
      Ännu en trevlig affär med Skrufve. Köpte en lenovo yoga 10 och är tvär nöjd!
      Omsorgen som Skrufve visar med sin packning och oerhört fina handstil är mycket uppskattat. Rekommenderas starkt!
      1. Oxygenic gillar detta.
    9. fluppen
      fluppen
      Sålde en Nexus 9 efter att Skrufve lagt högst bud i min annons. Fullföljande affären med snabb betalning och trevligt bemötande.
      Rekommenderas!
      1. Oxygenic gillar detta.
    10. qsecofr
      qsecofr
      Sålde en Nexus Player, snabb betalning. Rekommenderad köpare.
      1. Oxygenic gillar detta.
    11. jba7989
      jba7989
      Mycket trevlig kille och köpare. Förtjänar många + och rekommenderas varmt till alla, köpare som säljare.
      1. Oxygenic gillar detta.
      2. Oxygenic
        Oxygenic
        Nexusen är fin-fin! tack för en bra affär! Rekommenderar dig som säljare såklart! :)
        18 jan 2016
    12. HasseY
      HasseY
      Köpte en Microsoft Wedge tangentbord av Skrufve. Det skickades ut mycket snabbt efter betalningen. Trevlig och snabb response via PM. Original kartongen saknades för tangentbordet men en hemmabyggd kartong med mycket bubbelplast gör det paketet till ett av dem bäst förpackat jag fått på alla affärer via Swedroid. Rekommenderas STARKT!
      1. Oxygenic gillar detta.
    13. qsecofr
      qsecofr
      Köpte en harmony one. Supersnabbt skickat och mycket väl förpackat.
      Rekommenderad säljare.
      1. Oxygenic gillar detta.
    14. Talvathir
      Talvathir
      Handlade en Qi-laddare. Skickades på avtalad tid, fungerade perfekt och såg ut precis som på bilden, dessutom trevlig filur att ha å göra med. Vad mer kan man begära :).
      1. Oxygenic gillar detta.
    15. GmbH
      GmbH
      Köpte en nexus 6 av skrufve, bra vara ,bra kommunikation, snabb lev. Köper gärna igen av honom. Rekommenderas verkligen till alla
      1. Oxygenic gillar detta.
    16. semlan
      semlan
      Köpte en Trådlös Qi-laddare LG WCD-100 av Skrufve, trevlig och seriös säljare med snabb leverans. Rekommenderas varmt att göra affärer med.
      1. Oxygenic gillar detta.
    17. Johan Hillborg
      Johan Hillborg
      Köpte en airdock av Skrufve, snabb och smidig affär! rekomenderas varmt!
      /Johan
      1. Oxygenic gillar detta.
    18. Clumber
      Clumber
      GULDMEDALJ GULDMEDALJ GULDMEDALJ

      Jag köpte en Samsung s3 av Skrufve med SUPERSNABB leverans av telefonen som är i ett superbra skick,och ett superbra kommunikation både före och efter köpet
      En helproffsig säljare som jag rekommenderar varmt.

      En väldigt nöjd och glad köpare
      1. Oxygenic gillar detta.
    19. pacmeyer
      pacmeyer
      Skrufve köpte en nexus 6 av mig. Snabb betalning, trevlig och seriös köpare som jag gärna gör affär med igen!
      1. Oxygenic gillar detta.
    20. MrSexor
      MrSexor
      Tack för en snabb smidig affär! :) A+
      1. Oxygenic gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    september 15
    Ort:
    Stockholm
    Sysselsättning:
    UX Design Manager
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22 Ultra
    Info:
    Nova
    Platta:
    Lenovo Duet 5, 2-in-1 Chromebook
    Övrigt:
    Sony WF-1000XM5

    Signatur

    Winter is coming - med Tibber styr du din elförbrukning till de billigaste timmarna, och undviker de dyraste! Perfekt för oss med elbil. Testa, så får vi båda 400 kr i bonus att använda i Tibber Store.⚡️ länk: https://invite.tibber.com/gv69htvy
  • Laddar...