Deadman666
Senaste aktivitet:
17 feb 2019
Blev medlem:
19 aug 2011
Inlägg:
443
Mottagna gillanden:
53

Har som vän 2

Deadman666

Teen Droid

Medlem
Deadman666 sågs senast:
17 feb 2019
    1. eastbound
      eastbound
      Sålde en mobil til Mr Deadman666, Inga konstigheter alls. Rekommenderas stark
    2. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Bytte en telefon med Deadman666 och allt gick lysande! Vi möttes på halva vägen var och killen var hur trevlig som helst!
    3. BigF
      BigF
      Köpte en Huawei P20 Pro av @Deadman666. Snabb leverans och mycket trevlig kontakt från start. Rekommenderas varmt!
    4. DroidJunkie
      DroidJunkie
      Bytte en telefon med @Deadman666, mycket bra kontakt och smidig att ha att göra med. Gör gärna affärer med dig igen. Ett nöje! /Droidjunkie.
    5. knugeN^
      knugeN^
      Mycket bra affär! Rekommenderas
    6. Anthraxabuz
      Anthraxabuz
      Bytte min S7 edge mot Deadman666:s LG G6. Träffades f2f och gjorde ett smidigt byte. Mycket trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas!
    7. niclasc
      niclasc
      Bytte telefon med @Deadman666 Jag skickade först och när han fått den så skickade han sin telefon. Inga problem alls
    8. dannejanne
      dannejanne
      Köpte en telefon utav denna medlem och det var en trevlig och smidig affär. God kontakt. Suveränt helt enkelt!
    9. Asawi
      Asawi
      Köpte lite tillbehör från Deadman. Återigen hur smidigt som helst.
    10. Asawi
      Asawi
      Köpte en mobil av Deadman. Kunde inte varit smidigare. Bra kommunikation, mobilen minst lika bra som beskrivet.
    11. Louba
      Louba
      Jag och @Deadman666 bytte mobiler med varandra. Hans mobil var exakt som han beskrivit den, helt i nyskick.

      Toppenkille som jag rekommenderar att göra affärer med!
    12. tojjetok
      tojjetok
      Bytte LgG3 mot Sony z3+ inga konstigheter.
    13. selko
      selko
      Köpte två telefoner av Deadman666 för ett fantastiskt pris. Skickades först för inspektion, och därefter betalning på grund av att det saknades nyare referenser hos Deadman666. MEN VILKEN SERVICE, EN DRÖM! Inga påskyndade sms när telefonerna mottogs utan jag fick testa telefonerna utan stress. Jag kan inte annat än att rekommendera Deadman666, det var den bästa affären av alla mina affärer någonsin.
    14. Krenze
      Krenze
      Tack för en snabb och trevlig affär!
    15. Westholma4t
      Westholma4t
      Tack för Z1:an. Tjejen blev otroligt nöjd :)
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...