krister02
Senaste aktivitet:
2 apr 2021
Blev medlem:
24 sept 2010
Inlägg:
77
Mottagna gillanden:
34
Ort:
Sweden

krister02

Kid Droid, från Sweden

Medlem

https://www.eglobalcentral.eu 15 jul 2017

krister02 sågs senast:
2 apr 2021
    1. -Nix-
      -Nix-
      Hej Krister! Ja har en galaxy Watch sedan oktober. Ja e väldigt intresserad av ett byte mot din Garmin Fenix då den passar mina användningsområden bättre! Vart i landet hör du hemma?
      1. krister02
        krister02
        jag bor i Trelleborg, efter att ha kollat på några galaxy watch så har jag bestämt mej för den silvriga modellen. är det den du har?
        2 mar 2019
      2. -Nix-
        -Nix-
        Hej! Ja bor i Göteborg. Det stämmer. Silvrigt hus med svart boettring å svart gummiarmband.
        2 mar 2019
      3. krister02
        krister02
        Jag köpte en ny på Komplett.se dom hade extra pris, jag ska ändra annonsen till bara säljes
        2 mar 2019
    2. R3b0rn
      R3b0rn
      Bytte min Note 8 mot en LG v30+ av Krister. Allt var som utlovat och vi hade smidig kommunikation. Rekommenderas varmt.
      1. krister02 gillar detta.
    3. krister02
    4. krister02
      krister02
      jag köpte på eglobalCentral.eu
    5. krister02
      krister02
      men duger det till min revisor, duger det nog till din
    6. krister02
      krister02
      nja riktigt kvitto får man väl inte, men ett kvitto på belalningen
    7. tubiman
      tubiman
      Hej, jag funderar också på att köpa en LG G6 H870DS via eBay. Några frågor:

      #1. Fick du ett "riktigt" kvitto på köpet (frågar därför jag ska ta den som utlägg på företaget)?
      #2. Får man mjukvaruuppdateringar OTA precis som om man köpt modellen för svenska marknaden?

      Gällande frågan om kvitto, länka gärna även till den säljaren du handlade av.

      Tack på förhand!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Sweden
  • Laddar...