Gorynytj
Blev medlem:
11 feb 2012
Inlägg:
1 227
Mottagna gillanden:
392
Ort:
Hbg
Sysselsättning:
Lärare
    1. pannnkakan
      pannnkakan
      Sålde en Playstation Vita till @Gorynytj. Supersnabb betalning, inga konstigheter. Rekommenderas varmt!
      1. Gorynytj gillar detta.
    2. Ugga
      Ugga
      Köpte ett klockarmband till Huawei Watch av @Gorynytj Inga konstigheter! :)
      1. Gorynytj gillar detta.
    3. Marwil96
      Marwil96
      Köpte en s10e av @Gorynytj. Supersmidig affär.
      1. Gorynytj gillar detta.
    4. GmbH
      GmbH
      Kan instämma i alla rekommendationer av @Gorynytj! F2F köp igen. Lika trevlig som alltid. Telefonen var i utlovat skick.
    5. tcntad
      tcntad
      Rekommenderar som säljare. Köpte en D8 av Gory
      1. Gorynytj gillar detta.
    6. Ekman
      Ekman
      Sålde mobil till Gorynytj och kan rekommenderas! Allt bara bra:)
    7. PatrikDroid
      PatrikDroid
      Sålde två MP3-spelare till Gorynytj, snabb betalning och smidig kommunikation. Rekommenderas som köpare!
      1. Gorynytj gillar detta.
    8. wenom666
      wenom666
      Sålde en MP3 spelare till Gorynytj, smidig affär och snabb betalning. Kan rekommenderas.
      1. Gorynytj gillar detta.
    9. brack
      brack
      Köpte Moto X Style av Gorynytj, mycket nöjd med fonen och med säljare. Rekommenderas!
      1. Gorynytj gillar detta.
    10. flipp
      flipp
      Gorynytj köpte en Qiku Terra av mig. Väldigt snabb betalning och allmänt trevlig kommunikation. Rekommenderas!
      1. Gorynytj gillar detta.
    11. reiman
      reiman
      Köpte en chromecast av Gorynytj. Allt var tip top!
      1. Gorynytj gillar detta.
    12. BigF
      BigF
      Gorynytj köpte en Moto 360 av mig. Trevlig kontakt och blixtsnabb betalning. Högsta betyg!
      1. Gorynytj gillar detta.
    13. tjuren
      tjuren
      Gorynytj köpte en Nexus 4 av mig, snabb betalning och mycket bra kommunikation, rekommenderas.
      1. Gorynytj gillar detta.
    14. pacmeyer
      pacmeyer
      Bytte min LG G4 mot Gorynytjs Oneplus Two. Bra kommunikation och utlovat skick på telefonen! Kanonaffär!
      1. Gorynytj gillar detta.
    15. GmbH
      GmbH
      Bra säljare, telefonen var enligt beskrivning. Bra att göra affärer med, Rekomenderas till alla. Gör gärna affär med Gorynytj igen
      1. Gorynytj gillar detta.
    16. BGson
      BGson
      Köpte en Ulefone Be Touch 2 av Gorynytj. Bra kommunikation, bra pris, snabb leverans och inget krångel! Rekommenderas starkt!
      1. Gorynytj gillar detta.
    17. sopaj96
      sopaj96
      Sålde min G Watch till honom, snabb på kommunikation, snabb betalning och krångel fritt. perfekt köpare :)
      1. Gorynytj gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Hbg
    Sysselsättning:
    Lärare
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    S10
    Övrigt:
    Razer Nabu Watch

    Signatur

    HD2, S2, HoX, Note 2, Blade 3, Xperia Z, S4, Nexus 5, Note 3, Nexus 5, OP1, Z1, G3, S6, Be Touch 2, Nexus 6, Note 4, Meizu M2 Note, OP2, G4, Mate S, S7 Edge, Qiku Terra, OP3, S7 Edge, Moto X Style, S8, VMix 2, OP6
  • Laddar...