Det är just en av anledningarna till att jag inom en överskådlig tid INTE kommer köpa ngn Apple-produkt.
Man ser Steve Jobs med ett ego som är så stort att jag nästan mår illa, och det beror fan inte på att de produkter han säljer är bäst (de är bra helt klart bra, men inte bäst på alla aspekter), de har lyckats med marknadsföring.
Men stå och typ SPY ut galla och folk bara sitter och sväljer allt med hull och hår. Nej, tråkigt att behöva säga detta, men Apple fanboys är fan som medlemmar i en kult, HELT orubbliga och sväljer allt.
Jag menar, vi som sitter här på Swedroid har iallafall lite kunskap och lite insikt så vi inser att Android inte har allt och inte är bäst på allt, men vi kör på det ändå (får man trots det kalla sig fanboy?). Men vi har gjort ett aktivt val utifrån någon sorts fakta.
Med bara en liten gnutta intelligens inser att man ingen produkt kan vara BÄST (om det inte är en produkt som är helt ny på marknaden) om den kostar ungefär lika mycket som en massa andra produkter (finns självklart marknader med väldigt lite konkurrens, men Smartphones ingår inte i denna).
Det ALLRA tråkigaste för mig är att min första dator var en Mac (typ 33 MHz CPU och en HDD på 200-300 MB) och under många år byggde Apple datorer till folk som ville ha en komplett dator (förutom spel då
). Jag har fått ge upp detta idag eftersom priserna för hårdvaran är löjlig.
Idag ser jag en helvetes massa Macbooks överallt, och visst, bra kvalité, bra OS men fy fan vad dom stinker prestandamässigt.
Nej, får sluta innan det här blir en uppsats 
EDIT SORRY för off topic
Last edited: 10 april 2010