https://account.sonyericsson.com/login?cc=se&lc=sv&oauth_token=06f9c7e6-078e-4774-a58a-3b41e6860b7c här ett ett bra alternativ.
Gjorde så, men nu har jag dubbla nummer på alla kontakter och gamla telefonboken är helt plötsligt där igen
1. Gå in på "telefonbok" 2. Gå in på kontakter 3. Tryck på Meny-knappen (högra) 4. Då kommer det upp liten meny där man väljer "Import. kontakter" När man gör så då kan man ta och importera från SD-kortet och då får man tillbaka alla som man hade tidigare.
Då menar du alltså att kontakterna redan finns på SD kortet så man inte behöver säkerhetskopiera dom innan?? I så fall är ju detta smidigt!
Hmm har försökt komma in på denna sidan från mobilen sen igår men det är omöjligt :-( m.sonyericsson.com/backup Är det bara jag som inte kan komma in där och ladda ner programmet för att kunna säkerhetskopiera?
jag har stängt av hämntingen från google ochh fb, aktiverade inte det ens. Min telefonbok dök helt plötsligt upp och sen efter syncningen med SE sync så fick jag dubbla nummer.