Ni tror väl inte att de plockar bort den version av 2.2.1 som är för XEE när de släpper den version som är avsedd för NEE, nästa vecka?
Varför skulle de göra det? Det är ju två produktkoder och båda behövs ju eftersom det finns telefoner med båda. Fast med Samsung vet man ju aldrig, märkligare saker har ju skett tidigare
Jag gjorde en factory reset, och det gjorde stor skillnad. Nu är jag tillbaka på batteritiden som innan 2.2.1 uppgraderingen. Tack!
Kan jag ladda ner den här någon stans och flasha med Odin? vad heter den? Och har någon lust att länka? Har sökt men hittar inget
Är det safe att flasha med dessa filer oavsett vilken telefon man har? Eller snarare, jag har en tysklur som numera har produktkod KOR. Blir det knas om man tar den här CSC-filen?
csc´n innehåller väl bara operatörsinfo om jag har förstått det rätt så det borde inte vara några problem?
Jag flashade med bara PDA filen först, men på något sätt hade jag ingen CSC alls efteråt och sådeles kunde jag inte välja svenska i tex SWYPE. Gjorde om och flashade både PDA och CSC. Då blev allt bra och produktkoden XEE. (står iof NEE i Kies) (När jag la in XWJS3 så körde jag bara PDA och det gick fint)
När jag trycker på uppdatera i Kies verkar den fundera lite och sedan tappar den kontakten med telefonen och uppdateringen avbryts innan den ens satt igång. Någon som vet varför eller hur man åtgärdar detta problem?
Jag har samma problem med uppdatering: Kies hittar luren efter 10 minuter och talar om att det finns en uppdatering. Efter 30 min har allt lagt av, och Kies tycker att man ska INTE koppla loss. Efter två timmar har inget hänt. Vad är felet?? Jag har helt standard (2.2) produktkod XEE)
@btng: Jag hade samma problem, löste det genom att köra med en annan användare (med admin-rättigheter) inloggad. (testade först "run as" - det funkade inte)
haha jag var inte spec allvarlig som du kanske förstod på Jag kan gott vänta tills måndag, luren flyter på grymt bra med 2.2 efter att jag återställde den