Nu ger jag snart upp denna uppdatering Vad är så jävla svårt för tillverkarna att bara ge oss ett datum?. antingen är ju skiten klart eller inte.
Detta är som sagt Samsung i ett nötskal. Det är bara till att vänta tills den kommer. Om man inte vill vänta på uppdateringar får man köpa Nexus S eller vad den heter. Är nöjd med Galaxy S men är trött på att den laggar så förbannat så vill också ha denna uppdatering. Men jag väntar. Den kommer när den kommer. Man vet ju i alla fall att den kommer någon gång. ;-) Sent from my GT-I9000 (SGS) using Tapatalk
alternativ två är att dra in en custom-rom för att bli av med eventuellt lagg och andra "sjukdomar" som ingår i stockrom
Det är jag lite sugen på, har frågat innan om det finns någon version att flasha in som man sedan kan uppgradera direkt via kies. Men jag fick inget svar tror jag. För dum fråga kanske..
Spelar det någon roll vilken version man har när uppdateringen kommer eller är det två olika uppdateringar Samsung släpper?
Även gamla HTC hero får fortfarande uppdateringar....medan samsug lyser med sin frånvaro då det gäller att fixa sina buggiga telefoner. Tala om skit bolag, det viktiga är katching (pengar) och inte service! Dom har fått sina miljarder och vi våra buggiga telefoner och det får då vara bra nog. Kommer aldrig mera köpa en telefon där tillverkaren totalt struntar i sina kunder. HTC blir min nästa lur!
Hur menar du nu? Tror du allvarligt att Samsung tjänar mer på att inte släppa uppdateringar? Framförallt, vad menar du att de inte fixar sina buggiga telefoner? 2.2.1 är på G, sen kommer Gingerbread. Vilken version av Android har HTC Hero, nu igen? Ehm. Inget ont om HTC dock, men det här tog nästan priset bland barnsligt gnäll på Samsung. Uppdateringarna kommer när de är klara. Punkt. Slut.
Nu har jag uppdaterat min telefon (XEE) och första intrycket är väldigt positivt. Det mesta känns snabbt och har inte upplevt några frysningar ännu.