Har installerat 2.2.1 XEE just nu. PDA:JS7, / Phone JPY / CSC JS1 (XEE) Kernel 2.6.32.9 FROYO.XWJS7 EDIT Har uppdaterat från NEE
Brukar alltid ha oflyt, men jag har faktiskt XEE. Helt sjukt, får bli en uppdatering efter jobbet! Men dom drar väl tillbaka den igen, hahahaha..
Hur mycket rensar den här när man uppdaterar? Skrivbordet har tömts på de tidigare uppdateringarna, och det tar mig ett par timmar att återställa alla mappar och allt jag har organiserat där. Vissa uppdateringar kan göra ännu mer rensningar har jag förstått. Hur har det varit för er som har lagt in den?
Jag vill också gärna veta vad som "resettas" vid uppdateringen. Orkar ej med om man förlorar alla apps!
Min startar inte efter uppdateringen, står bara och vibrerar, jäkla störigt, får väl ta och lämna in den
Försökte se om en uppdatering finns via Kies men jag får upp detta: Min fråga då är, är denna version som jag har på mobilen, inkompatibel med Kies? Körde in denna version via Kies tidigare.
Jahaja... Då ska vi se. Nu har jag uppdaterat men inte gjort en factory reset. Vi får se hur det går. Så här långt iaf. Quadrant Standard JPA: 982. JS7: 1040. Linpack MFLOPS JPA: 12.87. JS7: 14.05. Vad får ni?
Har tidigare använt Odin för att flasha till 2.2.1 (den förra som drogs in), så jag har lite baskunskaper. Detta gjorde att KIES inte känner av min lur. Någon som kan skriva en guide på hur man uppdaterar utan att använda KIES?
Allting utom widgeten "Tajm" verkar fungera fint för mig efter uppdateringen. Kör visserligen launcher pro också så det kan ju vara en kombination med det också.
Jag lyckas inte uppdatera. Kies säger att anslutningen till telefonen har brutits precis när den ska börja. Jag har provat med olika USB-portar, med samma resultat. Om jag har en utforskare öppen mot telefonen visar den inget tecken på att anslutningen har avbrutits, jag kan fortsätta bläddra bland katalogerna både före och efter felmeddelandet. Är det någon mer som har samma problem?
Om du redan har använt odin för att flasha, så vet du redan svaret på den frågan Vad jag förstår så har Kies tidigare fungerat att uppdatera med om man bara har valt att flasha sin telefon med officiell programvara från Samsung och inte gjort något annat än detta. Vet inte om detta är fallet med senaste uppdateringen, men jag tippar på att det kommer att gå utmärkt.
Pjuh! Min Startade inte först heller efter uppdateringen var tvungen att ta ut batteriet och sätta tillbaks igen