Har löst problemet med att lägga ut txt-filer iaf, funkade när jafr hade installerat Astro. Det som retar mig mest är mina spelsaves, men man får väl lära sig av sina misstag Kan någon gång ha synkat mot google, men är inte säker. Hur synkar jag tillbaka? Men allt annat är kvar på minneskortet, musik, bilder osv, så varför ska inte mina kontakter ligga där som jag exporterade?
Finns säkert andra sätt men jag gick in på min gmail, sparade alla kontakter som vCard, la in den på telefonen och genom kontakter importerade jag den filen. Jadu, vettefan.
Nån som märkt att WIFI är sämre mottagning på? tidigare hade jag max signal, men nya Gingerbread så klarar den max 50-75% om jag inte står precis vid routern, då får jag 100% signal styrka.
Hittade svaret, HTC har ändrat så Gingerbread droppar signalen redan vid -88bm Finns hack för detta. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1058450
Hmm ja tyvärr. Märkte att jag inte kunde surfa från sovrummet längre, vilket har gått bra förut. Har inte provat så länge så kan ju hoppas det var tillfälligt, men det var omöjligt att få kontakt. Edit: Meeeen :/ Varför har de höjt tröskelvärdet? Funkade ju bra med 88 innan ju...
Du har fått ett kort svar men tänkte vidareutveckla OTA står som sagt för Over The Air. Detta betyder att uppdateringarna kommer trådlöst till telefonen via internet i telefonen.
Vet inte, verkar som HTC inte har nån kontakt med användarna utan hittar på saker som gör det värre istället.
om denna sen kommer OTA måste den ändå formatera om hela luren då? De suger ju getpung ifall man måste formatera han för att få detta...
Faan va besviken jag är just nu. Förut kunde jag använda wifi i hela lägenheten, nu funkar det inte i de två rum jag använder det mest i HUR tänkte de här? Gnnnnnh...
den på sida 5; RUU_Ace_Gingerbread_S_HTC_WWE_2.36.405.8_R_Radio_12.54.60.25_26.09.04.11_M2_release_187331_signed.exe den på xda; RUU_Ace_Gingerbread_S_HTC_WWE_2.36.405.8_R_Radio_12.54.60.25_26.09.04.11_M2_release_187331_signed.exe = Same.