Mobilen laggar sönder nu efter uppdateringen. Någon mer som har samma problem? Förövrigt så kör jag med ADW Launcher EX.
ska också uppgradera nu hoppas att man inte ångrar sig och om något går förlorat så blir jag ledsen på htc.. nu är det bara vänta på att nån kan fixa htc sense 3.0 för våran desire hd då
jag ska prova att inte ha det så ser vi om det har fixat sig lr inte vore förvånad om dem inte hade fixat det!
alla mina skal och sånt från htc sense är borta iaf ;p det problemet var löst enkelt iaf.. aja, dags att dela med er om vad som är nytt oså jag kan iaf säga att den stora kalendern nu visar bilder från facebook i kalendern över händelser som sker den dagen, t.ex. en födelsedag så syns bilden på personen =P "hantera program" är helt förändrat också, och kommer igång mycket snabbare! locations kommer med uppdaterade kartor och hämtar färddirektiven samma sekund!
Då är ju frågan om man ska ha kvar CoreDroid 5.4, som ju kör med 2.3.3 eller om man ska köra HTCs egna... Någon som provat båda?
Märkt av grym förbättring på batteriet med 2.3.3, anyone else? 11h 15min; 73% skärm 10% vänteläge 8% spotify 8% inaktiv 2% röstsamtal 56% batteri kvar. Princip lyssnat på musik via spotify hela dagen och surfat lite då och då. Gjorde samma här om dagen före uppdateringen och då var batteriet slut före klockan 4