Är det _helt_ samma version som .exe'n? Jag installerade .exe igår, är det någon vits att gå ner till stock för att sedan göra OTA?
Precis installerat 2.3.3. Allt ser bra ut och flyter på som det skall. Man har hittat lite nytt lull-lull.
Uppdatering 2.3.3 Bilpanelen har fått sig ett rejält lyft, fungerar nu i landscapemode samtatt gps låser på satteliter grymt mkt snabbare nu än innan. Gardinen fått snabbflikar etc. Överlag mkt snabbare bättre batteritid enligt systemet, nu håller batteriet iallafall nästan 3 dagar.
Någon som kollat upp WiFimottagningen ordentligt efter uppdateringen? Många säger ju att den blivit sämre
Japp , de sänkte tröskelvärdet på wifi drop, men om du går in på inställningar --> Trådlöst och nätverk --> Wi-Fi-inställnigar sen menu och avancerat så kan du kryssa i Bästa Wi-Fi prestanda. Hjälpte för mig
ja, jag tänkte fråga samma sak, när mediavolymen är på max så hörs det MYCKET bättre än tidigare! och MYCKET mindre brusning och sånt störande!
Najs, med update! Verkar dock gå segt på min, en liten grön android och ett utropstecken. Hur länge ska den skärmen visas? edit. Helvete vad tid det tar, vad är det här för skit?!
en fråga, har hört att gingerbread ska ha ett bättre teangentbord.. Märker ingen skillnad på mitt , ska man göra nåt val för att välja det nya tgb bordet?
Någon som vet om man kan roota telefonen efter en uppdatering? Alltså att det fortfarande går att nedgradera till v1.32 vilket ju krävs för rot.