Jag tänkte mer för att jag inte vill roota luren, vill ha den originell... Men fan trodde verkligen inte att updateringen skulle se ut som exakt innan.
Det är ju samma version av Sense. HTC anser att Desire HD inte klarar av Sense 3.0 HTC Sense 3.0 running on HTC Desire HD Alpha 1 (ja, bilden är utanför skärmen då ROMen är portad från Sensation och upplösningen inte är korrekt) Verkar det som att det skulle vara ett jätteproblem att optimera bort smålagget från detta gränssnitt för att köra det på Desire HD? Jag tycker inte det.
Men jag tänker mer på layouten på allting, alltså ikoner längst upp. Färger osv, det är ju samma i menyn t.e.x. Själva romen oxygen är mycket bättre. Jag menar inte Sense 3.0 :-P bara allmänt gingerbread, som t.e.x oxygen.. Jag trodde mobilen skulle se ut som oxygen, med htc sense. Alltså en blanding, om du förstår hur jag menar :-)
Tänkte bara ansluta mig till skaran och bekräfta att min DHD uppdaterades idag runt lunch till 2.3.3 OTA. Fungerar bra, upplever utöver de grafiska ändringar telefonen som lite mer responstiv och att färgerna i skärmen blivit delvis kraftigare. Inget negativt som inte fanns innan än så länge iaf!
Alltså det är ingen skillnad, dom har ändrat några ikoner, personligen ser jag ingen förbättring med denna uppdatering.
Tycker också att färgerna blivit kraftigare, även ljudet är bättre. Tycker att Arga fågeln startade fortare än innan.
programvarunummer? vad har ni som uppgraderat era telefoner via OTA fått för programvarunummer (Build number) 2.36......? På HTC sida står det 2.36.405.5 efter uppgradering Har ni som uppgraderat via exe fått samma programvarunummer eller? Kan vara bra att veta så vi är säkra på att det är samma uppgradering OTA och exe
Det är ju bara nexus som är ren android vad jag vet. Alla andra kör ju med sina grränssnitt ovanpå. Menyn i 2.2 ser ju likadan ut som i 2.3 i Nexus one. Men går ju att roota och installera ren ROM, lägga in ny launcher eller helt enkelt köpa typ en Nexus S. Desire kommer få en väldigt lik uppdatering som HD Tror att du kollar på programvarunummer. Skapa nummer är 2.36.405.5