Har inte heller fått någon uppdatering, varken via schemalagd eller manuell sökning. Kan HTC ha dragit tbx den för att fixa vissa fel/buggar ?
Exe filen finns fortfarande att ta hem, om det är ett alternativ, menar det var ju trots allt ingen skillnad..
Skrev att det är precis lika en jävla massa inlägg tillbaka. Sök i tråden nästa gång.. Eller aa, 15 utav de 18 sidorna som existerar är ju samma jävla frågor..
Ställer frågan för att det står på info ang OTA på HTCs hemsida att build number är 2.36.405.5 http://www.htc.com/se/support.aspx Update – HTC Desire HD Firmware Over The Air (FOTA) update Your phone will receive a notification of FOTA update when it is made available. Simply press OK to accept the update via a data connection such as Wi-Fi or GPRS/3G. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Build number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Software Information> Software number). The new Build number after the update will be 2.36.405.5. Update: Android 2.3 upgrade. Note:Please back up your data first before upgrading your phone. We recommend using a free Wi-Fi hotspot or an unlimited data plan to apply this update. If not, standard data connection charges may apply. For any questions, please contact us at http://www.htc.com/www/CA_Hotline.aspx 2.36.405.5 2.36.405.8 är inte samma eller!
Nu fattar jag ingenting. jag har sökt uppdatering manuellt kanske 15 gånger men den säger att jag redan har den senaste uppdateringen för min telefon fast jag har 2.2.1
Sorry missade detta inlägg Då har jag svaret på min fråga. Lite konstigt att det står 2.36.405.5 på HTC sida
HTC verkar ha plockat bort informationen om uppdateringen från sin supportsida nu och jag har läst på ett flertal forum om folk från olika delar av världen som, precis som jag, såg den tidigare men inte längre kan hitta den. Kanske kan vara så att de drog tillbaka den då trots allt?
Argh. Nu har du placerat dig i en dålig sits. Antigen syftar du på enskilda individer vilket bryter mot forumets regler, eller så syftar du på tråden i sig där du är med vilket betyder att även du är efterbliven . Sorry, men det känns som folk som talar om "ni" i möten inom samma organisation. Det om något är efterblivet.