Men... Tror ni verkligen att HTC släpper en ny uppdatering utan sense? Vill ni inte ha sense skaffa en nexus. Sent from my HTC Incredible S
Hej, kort fråga som jag sett många snacka om. Hur gör jag backup av appar till googlekonto? Väldigt tacksam för svar! /P
De sparas av sig själv på ditt Google konto? Sen när du resetar din telefon så går du bara in på market och sen mina appar. y0 bro
Tycker det verkar som att batteriet håller mycket bättre än innan. Något för tidigt att säga det egentligen. Men stämmer det så är det en sjukt bra uppdateringen. Batterilivslängden har varit mitt största problem med HTC DHD utan konkurrens!
Hej, Jag gjorde updaten igår.. sen dess har exchange slutat funka, kan inte lägga till konton eller något.. Någon annan som har samma problem? jag har tagit upp detta med htc och någon tekniker skulle felsöka detta.
RogerP: De va som fan, jag testade att fabriksåterställa och nu kan jag inte ens lägga till kontot längre, ett fel uppstod va god försök igen lite senare.
Ni som fått problem med Exchange, har ni Active Sync policy med Företagslås o Remote Wipe? Det kör vi, så det vore bra att veta före jag uppdaterar..