2.3-uppdatering?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Eos95, 12 mar 2011.

  1. NalleN

    NalleN Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2010
    Inlägg:
    638
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Jag kör Gingerbread tangentbord och min hänger sig när skriver siffror eller backar tillbaka för mycket.
    Kanske det är samma fel på original tangentbordet också.
    Skall testa att skriva på original par SMS så får vi se.
     
  2. tarasus

    tarasus Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 dec 2010
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER


    Jag testade att ta ut batteriet utan att slå av telefonen som det sagts tidigare i tråden, lät det vara ute i ~20 minuter, in med batteriet och laddade telefonen utan att slå på den.

    Varit utan ström i 49 min nu och har haft skärmen på i 35 minuter, har dragit 81% av strömmen och batteriet är nere i 87%....

    Har under veckan haft telefonen avslagen ~8 timmar per dag, urkopplad ur laddaren på morgonen, på kvällen, oavsett användning så är det aldrig mer än 50% kvar och då har jag använt telefonen 1/5 av förut + att den varit avslagen i 8 timmar.

    Batteritiden är helt sinnessjukt dålig och det finns väl inte ens något som har blivit bättre med den senaste uppdateringen.
     
  3. utor

    utor Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2010
    Inlägg:
    470
    Mottagna gillanden:
    287

    MINA ENHETER

    Någon mer än jag som har upptäckt att den hänger kvar betydligt längre i 3G nätet om man har dålig mottagning. Förut så hoppade den alltid ner till GSM och höll sig kvar där väldigt länge. Nu håller den 3G med kass mottagning en längre stund, så man får bra fart även efter tunnlar:)
     
  4. Hurtman

    Hurtman Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 dec 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jo exakt så händer för mig med, med original tangentbord så fungerar det som vanligt. Men gingerbread tangentbordet är ett ljusår skönare än original tangentbordet dock :ehm:
     
  5. NalleN

    NalleN Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2010
    Inlägg:
    638
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Kanske finns nyare version som har stöd för 2.3.3 ?
    Har märkt att den fungerar oftast när man skriver rent SMS och inte besvarar nån.
     
  6. baracken

    baracken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    1 707
    Mottagna gillanden:
    103

    MINA ENHETER

    Chattade med HTC support om problemet med att när man svarar på ett sms så hamnar ens svar över det sms man svarade på, ja det gav ju inte ett skit kan man ju säga. Men men jag kör väl på en fabriksåterställning och hoppas på de bästa.

    Frågade även angående 2.3.4 och det hade dom ingen information om det skulle komma eller inte.
     
  7. olavbolaski

    olavbolaski Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2009
    Inlägg:
    109
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Verkar vara många som fått problem med sin DHD efter uppdateringen till GB, men själv så tycker jag bara att den blivit ännu bättre! Har aldrig haft några problem med telefonen förutom att den rensat sms:en 2 gånger förut!
    Det är bättre flyt nu överlag samt att det blivit bättre ljudvolym ur högtalaren när man spelar musik mm!
    Jag har inga problem med varken wifi eller 3G.
    Jag upplever bara att en kanonbra lur blivit ännu bättre. Hur nöjd som helst!!:D
     
  8. atomicboy

    atomicboy Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2010
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    31

    MINA ENHETER

    Måste hålla med ;) Batteritiden mycket bättre ! Aldrig något problem med luren :)
     
  9. baracken

    baracken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    1 707
    Mottagna gillanden:
    103

    MINA ENHETER

    Jo jag håller med, det problemet jag skrivit om har jag haft sen 2.2.1 :P