Säljes: 2 x Handkontroll för PS4/Android/Dator. BT, AUX-utgång. Båda för 500:-

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av slaskish, 20 maj 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. slaskish

    slaskish Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2014
    Inlägg:
    211
    Mottagna gillanden:
    143
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi POCO X3 NFC

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi POCO X3 NFC
    ROM:
    Android 10
    Info:
    MIUI Global 12.0.8
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro
    ROM:
    Stock
    Telefon 3:
    UMIDIGI Plus E
    ROM:
    Standard
    Info:
    Feta spec för bra peng på sin tid!
    Platta:
    Lenovo TB2-X30F
    ROM:
    Lineage OS 14
    Info:
    Gammal HW. Funkar bra men segt
    Platta 2:
    Huawei T5 10,1", 4/64Gb
    ROM:
    Standard
    Info:
    Olycka även här, reservd. på g!
    Övrigt:
    scrcpy till en tele utan skärm
    Raspberrys, blandat i Hyper-V
    Hej!

    Jag har två oäktlingar, men väl så påkostade handkontroller. Har för mig att jag gav ca 1100-1200 för båda när de var nya.. vilket de i princip fortfarande är, då grabben hellre vill spela med kontrollerna på skärmen på plattan...

    Besviken lägger jag nu ut dessa pärlor för sammanlagt 500kr (+ev. frakt om man inte kan ses runtomkring Jönköping)

    Laddkabel medföljer, hittar inte den exakta produkten längre (inköpt på Banggood.com ~5 mån sen) men den har ju allt plus lite mer vad jag kan se om man jämför med https://www.amazon.se/PS4-Dual-Shock-Black/dp/B01GVQUX3U

    Har (överlag faktiskt, mkt störande) ibland lite problem med att ansluta handkontrolllen direkt till inbyggda blåtanden i AndroidTV i främst Xiomis TV-apparater.. Funkar klockrent med ps4, Android-telefon/platta och Debian som jag testat iaf. Den lilla touchpaden styr då musen och är rätt slapp att ha som fjärr.

    Som sagt, egentligen inte mer körda än testade, och det är påkostade.. halvgeneriska..? kontrollers! :)

    Prissänkt!

    mvh
    Oscar



    Screenshot from 2022-05-20 09-37-16.png Screenshot from 2022-05-20 09-37-39.png

    Screenshot from 2022-05-20 09-37-04.png 20220518_134309controller.cleaned.jpg
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 25 maj 2022
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.