Säljes: 20 gb i 6 mån. Halebop kontantkort startpaket (flertal)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Swe, 8 dec 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    [​IMG]

    20 gb i 6 mån. Halebop kontantkort startpaket i obrutet kuvert (flertal)

    Pris:
    79 kr för ett (1) startpaket skickat med frimärkespost inom Sverige.
    120 kr för två (2) startpaket skickat, i samma kuvert, med frimärkespost inom Sverige.

    0 startpaket av 11 kvar just nu. Jag kommer att få fler.
    (Scrolla ner till 2:a posten för mer info & möjligheter.)

    Alla kontantkort är i obrutet kuvert; ingen har använt dem innan.

    Förskottsbetalning med:
    - Swish
    - Banköverföring
    - Kort (betalningslänk via Revolut.)
    - Paypal

    Beskrivning:
    20 gb 4G-data i 6 månader från det att du aktiverar kontantkortet genom att ringa *101*99# ifrån kortet.

    (Detta gäller endast dessa kontantkort märkta med erbjudandet på kuvertet; beställer du ett kontantkort ifrån Halebop och ringer *101*99# så händer ingenting, dessutom måste du då ladda på minst 50 kr för att ens aktivera kontantkortet.)

    (Halebop använder Telias nät som har LTE 4G+ Band Carrier Aggregation aktiverat och bra täckning för de flesta: 2G, 3G, 4G+ & LTE.)

    Ingen registrering eller påtankning behövs.

    Det är ett kontantkort; inte "bara" ett datakort.

    Du kan ta emot samtal & sms; utan att tanka på kontantkortet.

    (För att kunna ringa eller sms:a; så måste du ladda på ett saldo.)

    (Kortet kan laddas på med t.ex. Halebop GO, påtankning från 1 kr.)

    Kortet måste aktiveras innan Agusti 2019; för att inte bli ogiltigt.

    Halebops kontantkort är giltiga i 12 månader från när du senast laddade eller använde kortet med utgående trafik (surf, sms, samtal etc.).

    Har du inte använt eller laddat ditt kort på 12 månader så pausas kontantkortet i 1 månad, innan det upphör. Efter denna pausmånad försvinner ditt saldo och du kan inte längre återuppta numret.

    Kontentan: Surfen kan sparas till och med Januari 2020; ifall surfen aktiveras den 31 Juli 2019, så är den giltig till 31 Januari 2020 (6 månader).

    Registrerar du dig som ägare av mobilnumret på Halebops hemsida; så kan du använda 10 gb per månad för roaming inom EU/EES.

    Annars surfar du "helt" anonymt.

    Använd gärna i dual-sim telefon eller via MiFi/tethering.

    Ring *101# gratis för att se aktuellt saldo, surf, tarif & giltighetstid för ditt Halebop kontantkort.

    Skicka PM via forumet eller till e-postadressen i annonsbilden.

    Vänligast,
    Swe
     
    Last edited: 9 dec 2018
  2. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Startpaketen gick åt som smör i solsken; alla är bokade. Men det kommer fler.

    2 startpaket på ingående i början av nästa vecka.

    Nedanstående alternativ är även möjliga:


    Alternativ 1
    Jag skriver upp dig, i turordning, på en lista; så får du ett PM när jag fått hem fler.

    Då skickar jag PM, till en handfull åt gången, som jag har minst 2 startpaket vardera åt.

    Skulle jag ha startpaket kvar efter 24h; så åker de ut på forumet, där det är först till kvarn som gäller.

    Alternativ 2
    Det är även möjligt att förboka startpaket mot förskottsbetalning; jag tar då hem dem direkt åt dig.

    Då det just nu, kring jul, är lite paketkaos på Posten; så får du räkna med att det kan ta 5 arbetsdagar innan jag kan skicka iväg dem till dig.

    Skulle jag inte fått hem dina startpaket inom 5 arbetsdagar; så kan du, utan krångel, avboka och få tillbaka varenda krona.

    Vänligen,
    Swe
     
    Last edited: 9 dec 2018
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.