Avslutad: iPhone 12 Pro 128GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av nza, 7 feb 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. nza

    nza Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2010
    Inlägg:
    430
    Mottagna gillanden:
    400
    Operatör:
    fello
    Telefon:
    iPhone 14 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    fello
    Telefon:
    iPhone 14 Pro
    Jag testar att sälja min iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue, då jag nyss uppgraderat mig till en 14 Pro. Unikt med denna är batterihälsan, som är på 100%, då jag för nån månad sen bytte ut batteriet på Apple Store i Malmö (digitalt kvitto på bytet finns). Det är väldigt bra skick på telefonen, förutom ett nagg på ramens övre sida. Inga skador på vare sig skärm, glasbaksida eller ramen i övrigt. Skärmskydd sitter på.

    Phonehero ger ca 5700 för den (kontrollerad i Malmöbutiken), Bluecity i Malmö ger lika mycket (5800-6100 enligt butiken häromveckan). Jag funderar på att sälja den till någon av ovannämnda företag, men tänker först se hur intresset av telefonen är här på Swedroid först för att ge det en chans. Så med förbehåll att jag återkallar annonsen av skälet att sälja den till Phonehero/Bluecity/Swappie om jag känner att intresset inte är så stort här.

    Utgångspriset sätter jag från 5700:- plus frakt. Ingen mening med att ta bud under då jag hellre säljer den utan fuffens till Phonehero/Bluecity etc.
    Slänger med ett Nillkin Camerashield Pro-skal och ett tunt dbramante-skal i svart.

    Jag vet att bilderna inte är de bäst tagna, men om nåt annat ser märkligt ut så är det förmodligen kameravinkeln eller damm osv, dvs utöver det jag beskrivit. Tar gärna fler bilder vid önskemål.

    Förbehåller mig att sälja till vem jag önskar samt att återkalla annonsen om jag så vill. Bilderna är en del av objektsbeskrivningen.
     
    Last edited: 7 feb 2023
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.