3.2 Kollade Transformer forum och enligt rapport skall lagget vid skrivning blivit något bättre med finns kvar....känns som om man börjar tappa lite förtroende nu hos TF ägarna
lagget i webläsaren på vissa sidor (specielt forum) finns på *samtliga* androidversioner från 1.6 till 2.3 o 3.2. Det handlar nog om hur webläsaren (webkit) hanterar formulär. vissa telefoner o tablets kanske hanterar det bättre eller sämre, men av erfarenhet så är den enda lösningen att byta webläsare och hoppas på att google fixar det i framtiden.
Har nu fått uppdateringen OTA till min USA köpta TF! vilket flyt det blev när man växlar mellan hemskärmarna!!!
Precis som du skriver. Det handlar mer på att google fixar till dessa prestanda buggar som finns lite var stans. Och inte hela tiden bara blicka framåt. Men det löser sig troligtvis när ice cream börjar rulla ut tror jag
Men jag är besviken att det inte är fixat i 3.2, nu har de haft tillräcklig tid att fixa tycker hag! Sent from my MB525 using Tapatalk
Nja, njo, sådär...va. Håller med att man borde fixa bugga/prestanda problem först så alla känner att man har en bra produkt. Vad gäller ice freak så vet vi väl inte om det kommer till denna padda
Har precis installerat 3.2 på min USA-köpta transformer. Har inte hunnit testa allt för mycket men flytet verkar bra. Muspekaren har bytts ut mot en ring som är rätt snygg, men är på tok för stor, den tar fokus och det är svårta att veta om man prickar rätt, speciellt i ordbehandling! Som någon annan sa så kan man numera zooma med touchpaden och då visas två ringar på skärmen, som om det vore fingrar. Ska testa nya 2x zoomen i appar och se hur det fungerar! Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Jag tyckte att mus pekaren i 3.1 är liten och bra så varför göra det som är bra sämre Att zooma med paden är välkommen. Hur är det att byta skärm i 3.1 så är det tvärt om mot hur man gör med plattan. Det allt så att svepa från vänster till höger så kommer man till höger skärmen. Men gör man det på touchpaden så blir det tvärt om vilket jag stör mig på.