3Business Max?

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av claes, 28 okt 2011.

  1. claes

    claes Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    65
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Hej,

    undrar om någon har 3Business Max och kan säga något om det abonnemanget. Just nu har 3 "Smartphoneveckor", och man kan teckna detta för 429 kr / mån i 24 månader, och då ingår en Galaxy SII eller en Xperia Arc S (eller en Iphone 4). Jag hade egentligen tänkt köpa denna eller liknande mobil kontant, och köra obundet, men på denna prisnivå så känns det ändå ganska intressant att binda. Är detta prisvärt, vad är bra att jämföra med?
     
  2. Bmsone

    Bmsone Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 mar 2011
    Inlägg:
    1 066
    Mottagna gillanden:
    112
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10 Plus 512GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10 Plus 512GB
    Är det inte 529:-? Lär ju vara plus moms med då det gäller företag.

    Sent from my MB525 using Tapatalk
     
  3. claes

    claes Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    65
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Den här sidan säger 429kr :

    Smartphoneveckor företag - Företag - tre.se

    men den sidan har jag bara hittat genom att Googla. Jag såg detta på en reklamkampanj "på stan". Klickar man sig fram på deras sajt, och om man försöker beställa från den sidan, så blir det 529. Jag var inne i två 3-butiker idag och uppenbarligen gäller erbjudandet den här veckan, men kanske längre. Jag hittade en pappersbroschyr som säger "20 november eller så långt lagret räcker".

    Men det är exkl moms som du säger. Dock en ganska stor rabatt gentemot ordinarie. Nån som har detta som vill uttala sig?
     
  4. Bmsone

    Bmsone Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 mar 2011
    Inlägg:
    1 066
    Mottagna gillanden:
    112
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10 Plus 512GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10 Plus 512GB
    Jag har 3pott 399:-, och med några tillägg son dress på potten klarar jag mig på den summan... Finnas ju 3 total privat också, men den e ju 699. Men du kanske har företag? Tror de kräver det på buisness abb.

    Sent from my MB525 using Tapatalk
     
  5. claes

    claes Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    65
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Ja jag har företag. Det är egentligen lite "mer" abonnemang än jag behöver men för skattemyndighetens skull tycks det behövas ett fastprisabb för att det inte ska bli diskussion om privata samtal i företaget. Företagsabonnemang verkar generellt vara dyrare.