Japp den är det. Under "Firmware" kan ni söka efter n8010 och få nedladdningslänk till 4.1.2 Själv väntar jag på 4.1.2 Taiwan för N8000
Nu har 4.1.2 uppdateringen släppts till N8000XXCMA2 versionen av Note 10.1 3G. 4.1 uppdateringen till Wifi-modellen lyser fortfarande med sin frånvaro. Förhoppningsvis lär den väl komma snart nu när 3G-modellen har fått den senaste versionen av 4.1?
Varför inte se efter? Inställningar > Om enhetern (tror jag det står) Sammobile: PDA: N8000XXCMA2 CSC: N8000OXXCMA1
Nu har även den spanska wifi (8010) fått 4.1.2. (ja, och tyska Debitel, sedan innan) http://samsung-updates.com/device/?id=GT-N8010 Närmar det sig för Norden också månne??
Min uppför sig lite lustigt. Plattan säger att den hittar nått, vill att jag ska starta om den så det installeras, då gör den en koll igen efter programvara, då hittar den inget, hållit på så i 2 dagar nu. Sedan upprepas allt igen.
Alltså min bör vara nordic och fick den för någon dag sedan... N8000XXCLL1 4.1.2 buildnr JZO54K.N8000XXCMA2 Uppdateringen kom med OTA.
Du ska ju inte starta om manuellt det gör han automatiskt innan installationen om man trycker installera eller hur det nu såg ut. Det är inte det du gör va?
Men är din WiFi endast (N8010)? Eller är den 3G alt. 4G (LTE)? Det är bara WiFi-modeller som släpar efter.
Jag skrev lite fort där, den ville starta om sig själv och uppdatera inom 30 sek. eller så kunde jag trycka "Installera" och då skulle den göra det på en gång, i detta skulle plattan starta om sig själv. Hur som, jag tog ner 4.1.2 från samfirmware och flashade in via mobile odin istället.