Det står ju N8000X... Alltså N8000 (3G) LTE heter n8020 N8010/13 är som du kanske vet WiFi modellerna.
Garantin ska finnas kvar så länge det är orginal firmware, man måste tyvär ta till det ibland eftersom Kies suger!
Över 2 månader har gått sedan 3G-versionen fick sitt JB. Nu börjar jag tröttna på att vänta och funderar på att installera in någon rom själv. Finns det ens några nackdelar med att göra det själv? Jag tänkte att jag skulle slippa göra backup osv om jag får OTA osv, men det slipper jag kanske ändå?
Detta är den sista samsung produkten jag köper tyvärr, som tidigare skrev så är det över 2 månader sedan 3G-versionen fick uppdateringen. Och så olika är dem inte att det ska ta så här lång tid.
Posta gärna detta även till Samsung Sveriges Facebook-sida. De kan behöva höra denna kritik. Länken till dem: https://www.facebook.com/samsungsverige
Oj, det var drastiskt. Jag tycker att min fungerar jättebra med 4.0.4. Bara det att man är så nyfiken på hur 4.1 skulle vara...
Möjligt, men det har fortfarande inte kommit någon uppdatering. Visst fungerar 4.0.4 men jag minns hur stort steget blev på min nexus när den fick jellybean. Förstår inte vad samsung gör för att det ska ta så mycket längre tid att skicka ut den till wifi modellen. Skickat från min GT-N8010 via Tapatalk 2
Läste något på Samsungs hemsida (uppdateringsinfon) som inte såg så roligt ut. Antagligen är det väl ingen fara, men när man sitter med trummande fingrar och gnisslar tänder är det lätt att befara det värsta när man ser något dylikt... "Ingen kompensation kan utlovas om en uppdatering flyttas fram eller ställs in och vi förbehåller oss rätten att när som helst ta bort/ändra/lägga till information." Man önskar att man inte började läsa om den lilla leksaken på forum o.d. Allt hade varit frid och fröjd om man inte vetat om "gelebönans" existens.
Inget att bry sig om. Det stod sådär i uppdateringsdelen på Samsungs hemsida, en del i den generella infon som gäller samtliga produkter. Inte tror jag att den svenska uppdateringen till 8010 (wifi) STÄLLS IN, men det var ändå en textsnutt man inte ville se. Men, som sagt... vad jag skrev är inget att bry sig om. Det är det sällan.
Försöker uppdatera Tableten men när Kies har laddat ner filen och ska sända över den till Tabletsen tappade den syncningen. Har försökt med olika USB ingångar utan resulstat, uppdaterat USB drivern igen utan resultat. Någon annan som detta har hänt eller tips?
Hej menar du att uppdateringen är här? har själv inte fått än? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Någon stor uppdatering finns där. Men den går ju inte att installera så jag kan ju inte verifera att det är verkligen den.