Jag har fortfarande inte fått min uppdatering till Wi-Fi plattan. Varken i Android OS, PCC eller SuS. :-(
Jag fick äntligen Uppdateringen igår. Uppdateringen syntes endast via pc. Skönt med möjlighet till fler användare. Navigeringsknapparna längst ner funkar bra.
va bra för dig men för mig är det fortfarande ingen ny uppdatering än ! och kollar alltid via SUS och PCC.
Dåligt av Sony att låta oss vänta såhär! Sgp311 har jag, vilken modell har du? Jag kopplade bara in till datorn och PCC så sa den att det fanns uppdatering. Hoppas din kommer snart!
Drog ner min uppdatering till min trehundratolva idag men undrar vart genvägarna å sony's defaulta browser blev av? Någon som vet å kan svara? Ha en riktigt jewla fin söndag :-) Sent from my SGP312 using Tapatalk 4
Haha Tack men det blir lite irriterande när jag väntar på en uppdatering som väldigt många har redan fått men inte jag .. vill ha en viss ny funktionalitet som jag inte har i den äldre mjukvaran
Och så ingen uppdatering än idag heller .. Finns det nåt sätt att tvinga på uppdateringen förutom via PCC och SUS ?
Hittade de nu :-D Tryck på fyrknappen på de tre meny knapparna... Allså, pil, home å fyrknapp Sent from my SGP312 using Tapatalk 4
Jag pratade just med Xperia support och de gav mig, efter mycket lirkande, info om att det ännu inte släppts någon 4.2-uppdatering för enheter sålda för den nordiska marknaden och att den kanske (utan någon garanti för att det blir så) kommer denna vecka. Det vore därför intressant att höra från de som fått uppdateringen var ni köpt era Tablet Z. Vad har du för värde på CustomerID i filen customized-capability.xml på minneskortet? Vad har du för productnumber under software för cdf, app och filesystem i filen default-capability.xml?
Det låter rimligt men kan du kolla infon i de två filerna på minneskortet, de jag frågade efter? Det vore märkligt om versionerna med 32 GB (321) och 16 GB (311) har olika mjukvarubyggen. http://blog.gsmarena.com/here-is-the-sony-xperia-tablet-z-eu-pricing/ säger Jag skall kolla om E3 står på min låda så kan du kanske kolla din?
Jag har 312, 32 Gb å fått 4.2.2 På min ksrtong står E3/B, FI, SV, NO, DA, PL Köpt på sony.com Sent from my SGP312 using Tapatalk 4
Det verkar inte vara den nordiska du fått då Polen (PL) är med. Min låda säger "SI 1272-5768.3 NO,IS,SV,FI,DA"
Har en Tysk S3'a oxå...får uppdateringar snabbare på den oxå Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Fick idag uppdateringen OAT. På min låda är det de nordiska länderna samt Pl. Köpt på webhallen! Nu ska jag pilla lite! Sent from my SGP311 using Tapatalk 4