Tips: 4.4 under Q1 2014

Diskussion i 'Padfone Infinity' startad av Thewapman, 28 nov 2013.

  1. Thewapman

    Thewapman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2010
    Inlägg:
    118
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Tänkte bara dela med mig av officiel information om 4.4 för PFI och NPFI.

    Q1 2014 för PFI och Q2 för NPFI.

    Vet inte om 4.3-ryktena under Q3 2013 bara var rykten och aldrig något som Asus själva gått ut med, i vilket fall som helst ger detta indikation att Asus hoppar direkt från 4.1 till 4.4.

    Källa: http://www.asus.com/sg/News/bk2WMebPY42isyiM samt PadfoneClubs forum.
     
    axelwf och MrMuPP gillar detta.
  2. axelwf

    axelwf Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2009
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Vilken trevlig nyhet! Jag har precis skaffat en nPFI och ser såklart fram emot 4.4. Har ASUS en historia av att hålla sådana här löften/skicka ut uppdateringar i hyfsad takt?
     
  3. Thewapman

    Thewapman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2010
    Inlägg:
    118
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Har inte haft asusgrejer så länge men min uppfattning är att de försöker men håller inte alltid. De har varit väldigt snabba tidigare till deras tablets, men tror inte de är det längre. Sen var det ett rykte (tror inte det var officiellt) att 4.3 skulle komma under Q3 i år och många surar över detta på forum.

    Tror inte man kan förvänta sig att padfone får lika snabba uppdateringar som flaggtelefonerna från de stora mobilbolagen. Tror det krävs rätt mycket fix med en uppdatering till Padfone pga dess unika egenskap som både platta och telefon.
     
  4. Catchi

    Catchi Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 apr 2014
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hoppas denna uppdatering blir av bara. Luren i sig är riktigt bra

    Skickat från min PadFone Infinity via Tapatalk

    Och nu var jag trött att vänta på Asus gamla uppdatering och sålde skiten. Inga mer buggar med appar som är anpassad för 4.4 och ingen mer Asus

    Stolt Note 3 ägare och utan problem
     
    Last edited: 12 jun 2014