Fråga: 4x hd eller iphone 4s

Diskussion i 'Optimus 4X' startad av homemadelion98, 21 mar 2013.

1. Sleepwalk

Sleepwalk Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

man kan fan inte ens jämföra en iphone och en 4X .
    skillnaden är ju som dag och natt. jag körde en iphone ett par dagar. jag höll på att bli sinnessjuk.

tack och lov fick jag min HOX fort.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

2. googleye

googleye Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1
    ROM:
    CM 10
    Läser du ens vad jag skriver innan du svarar? Jag skrev att det var min åsikt, och du har ingen rätt att definiera "vanligt folk", de flesta jag känner behåller inte sin telefon längre än ett år, är det då ovanligt? Så för att förtydliga, det var inget argument.

Min uppfattning är att Mugen tillverkar bra batterier, jag kan ha fel. Ja, det var ju synd, ta och leta reda på ett originalbatteri för 4X och berätta hur mycket det kostar så kan vi fortsätta diskussionen.

Om den är värd priset eller inte spelar ingen roll, det är upp till TS att bestämma. Kom med ett riktigt argument som stöds av fakta innan du fortsätter, orkar inte svara på dina fanboy inlägg utan grund nånstans, om du ogillar iphone/ios/apple(gör inte jag heller) betyder det inte att du ska rekommendera något annat till alla som frågar.

3. mfm

mfm Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Samsung Galaxy S4

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S4
    Vad hade priset på ett originalbatteri med något att göra? På en 4X går det att byta, på en iPhone 4S går det inte att byta själv till ett originalbatteri och vad man än byter till försvinner garantin. Men om du undrar så hittade jag nya originalbatterier för 100 kr styck från UK.

Ingen med abonnemang+telefon byter lur varje år så det är lätt insett att din omgivning inte är särskilt representativ. Sen antar jag att ni säljer telefonerna vidare och då kan ju nästa ägare behöva nytt batteri. Sen är halva poängen att man kan köpa nytt större batteri eller ett extra batteri i reserv.

Sen har det inte framkommit några särskilda skäl varför TS måste ha just en iPhone 4S, alltså har jag ingen anledning att rekommendera en 1,5 år gammal telefon till överpris. Hade han haft 500 köpta appar på AppStore så hade han väl inte frågat om 4X.