Har det levererats något av dessa än? Vet att första leveranserna var väl i december eller januari. Men det verkar bara ligga som produktion ännu. Jäkligt sugen då. Är det fortfarande men vill helst bara beställa och få den dan därpå. (eller en vecka senare kanske). Hatar att vänta på sånt man beställt hehe.
Dom är på gång men det har varit lite problem pga Covid 19, men dom första borde komma när som helst.
Tips på vart man kan se vilken typ av mib man har i sin VW ? Googlat lite men hittar inte... Har en passat 2017 ... Det står ju att denna stödjer MiB 2.
Nån som har beställt? Jag är jäävligt sugen men tycker priset är lite i grövsta laget.. $80 inkl frakt. Funkar de super smidigt kanske de är värt de.
Oj då har det gått upp. Låg väl på typ $50 i höstas. Blev aldrig att jag beställde. Nu känns det som jag lika gärna kan vänta på att se hur den funkar för de som beställt. Men riktigt sugen igen för nu börjar kabeln glappa igen. Så jäkla känslig på kabeln så vore skönt bara därför och köra med trådlös laddning även i bilen.
Precis, frågan är lite om det går att köra med en hubb eller liknande. Har nämligen bara ett usb uttag så vill ju kunna ladda samtidigt.
Fan nu blev jag ännu mer sugen, men tycker de fortfarande är lite i det grövsta laget prismässigt. Sen vet jag inte hur de blir med laddningen, kan man köra denna igenom typ en usb hubb så man kan ladda och köra denna samtidigt.
Det verkar som att en del har problem med den medföljande USB-kabeln, så var lite observanta på detta när ni får era enheter (och testa med en annan om ni har en tillgänglig). Själv har jag plats 7500-någonting, så det dröjer nog ytterligare minst 1 månad innan enheten skickas.
Fick min AAWireless i förrgår. Kan vara säga att jag är mäkta imponerad. Den funkar bättre än med kabel för mig. Klockrent! Har en Seat Tarraco så VW-gruppens system i bilen. 5 stjärnor än så länge.
Kul att veta att det fungerar Har själv en Taracco årsmodell 2019 Edit beställde en och min blir skickad i Juni
Ja de blir nog en beställning, nu finns de ju en perk med 20000st dock med en värre CPU överdrivet värre vilket tydligen den första oxå är men enda som går att få tag i.. å tråkigt nog vart den nu 10 dollar dyrare. Så nu 85 med frakt är bra saftigt ändå... Men funkar de som en dröm kan de ju vara värt de
Fick min AA dongel häromdan och kan verifiera att det funkar klockrent med en Nissan Juke 2020 och Xiaomi Mi Note 10 med Miui Global 12.1.3. Fick ändra inställningen USB-mode från MTP till Direct i den medföljande appen dock. Tar ca 10 sek att starta upp AA. Allting funkar som det ska. Värt varenda krona.
Ni som fått den, när gick ni med ? Funderar på när det kan va dags för mig. La in beställning 14 Oktober och Estimated delivery: February 2021