ÅÄÖ på tangentbordet och Truecallerfråga

Diskussion i 'Frågor och support' startad av September, 29 dec 2009.

  1. September

    September Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2009
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hur får jag till det? Har lagt in swedish keyboard osv o provat starta om mobilen men jag får bara inte till det. Just nu får jag hålla in A och O för ÅÄÖ...lite smådrygt, petitess men vad tusan det ska ju fungera :-)


    Och så Truecaller....det får jag inte heller till. Provat med allt möjligt känns det som. Tips på hur jag får igång det?
     
  2. Johnny

    Johnny Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 aug 2009
    Inlägg:
    1 040
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    håll in "tummen" på ett textfält, så kommer den fråga vilket tangentbord du vill köra :)

    om truecaller strular, tanka ner eniros nya app istället, den funkar för mig, medans de andra kraschade och strulade (med cyanogen rom iaf)
     
  3. September

    September Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2009
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Beginner som jag är...vad ska jag välja? :o

    Det skumme med truecaller är att exmaken hade denna mobil före mig o för honom fungerade det hur bra som helst men nu får jag inte till det..
     
  4. Johnny

    Johnny Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 aug 2009
    Inlägg:
    1 040
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Prova att avinstallera och installera truecaller, eller avinstallera och kör eniros egna istället, då får du supersök med också på "köpet".

    Förmodar att du fått igång datatrafik på mobilen iaf? annars kommer inte appen kunna söka upp det inkommande numret :)
     
  5. September

    September Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2009
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja det ska va igång. Fick till ÅÄÖ :) tack för hjälpen.
     
  6. nami

    nami Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 sept 2009
    Inlägg:
    541
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Hallå!
    Trisst att höra att det varit problem med TrueCaller, vi kommer dock att lösa det här i början på januari, då kan du garanterat utnyttja alla de funktionerna du vill i truecaller igen :)

    Mvh