Jag antar att denna cb ni pratar om var den som gick ut ett visst datum..? Jag har sett någon acer-registrering som finns i plattan,har det något med den att göra? Om inte,vad är då denna registrering och bör man göra den?
Har haft min i två månader nu och är så sjukt nöjd med den, sitter och lyssnar på spotify just nu via mina MV600. Jag har den till musik,Epub böcker,snabba anteckningar och alla dokument och Pdf:er i Fotoklubben (är ordförande). Det är skönt att slippa ha alla papper och skrivelser utskrivna på möten, valde mellan denna och Nexus 7 och har inte ångrat mig .
Det var ett måndags exemplar jag hade fått! Lämnade in plattan och den har varit på service. Det var fel på moderkortet, så det har dom bytt ut nu. Nu fungerar den som sig bör. :-) Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Sålde min för jag blev så jävla förbannad på den. Köpte mig en Nexus 7 (2103) istället och har inte ångrat mig. Men jag hade nog ett måndagsexemplar.
Är impad av plattan fortfarande. Den är rapp och precis. Webbläsaren kraschar fortfarande men nu testar jag dolphin browser. Skickat från min A1-810
Jag har inte hört ett pip från Acer angående min cashcack. Loggade in idag och då stod det status "Stämmer ej överrens". Vad i ..., vad är det som inte stämmer? Skickade frågan till supporten, får hoppas att man får nåt besked.
Jag loggade in igår och det stod ngt i stil med Överrensstämmer för mig så jag antar att min blivit godkänd men ej utbetald ännu. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Kopplade in plattan till HDMI på tvn, och det funkade ju bra, typ. Provade att spela lite spel med joypad ansluten (går ju inte att spela en del spel vettigt utan fysiska knappar), provade bara Alien Breed, men scrollningen på TV blev bitvis ryckig, trots att det på plattan såg OK ut. Visst, skillnad på bildstorlek, men är det min TV eller plattan som fallerar tro. Eller inställningar nånstans?
Samma här. <table height="88" cellpadding="2" cellspacing="0" width="282"><tbody><tr class="even"><td class="first">Växlat från:</td><td valign="top"> </td><td class="last">30,00 EUR</td></tr><tr class="even"><td class="first">Växlat till:</td><td valign="top"> </td><td class="last">266,76 SEK</td></tr><tr class="even"><td class="first">Valutakurs:</td><td valign="top"> </td><td>0,11246</td></tr><tr class="even"><td class="first">Text på kontoutdrag:</td><td valign="top"> </td><td class="last">Utlandsinsättning </td></tr></tbody></table>
Jag har försökt Roota min men jag kommer ingenstans. Jag följer alla instruktioner här:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2240029 men den vill inte... Jag kör från en windowsburk och jag kommer såpass långt att det står på datorn att den är rootad men superuser fungerar inte och och en app som ska kolla root säger att det inte finns. Duktigt trött på det här nu. Vet någon hur jag ska gå tillväga för att lyckas roota den på riktigt?
Startar om... Min Acer Iconia A1-810 startar om sig efter att att ha varit i viloläge. Det är sjukt irriterande, det händer inte alltid men allt för ofta.. Jag kommer till startsidan, kan låsa upp och ser det som är bakom i ett par sekunder och sedan startar den upp. Ofta är det när jag kommer till hemskärmen som den startar om sig. I bland har det känts som att den startar om när jag trycker på en app, men oftast hinner jag inte så långt.. Är detta något fler varit med om? Känns inte som något jag vill skicka tillbaka den för, risken är stor att elgiganten testar den en gång och inte "lyckas" återskapa problemet och jag får betala lika mycket som plattan kostade. Tips?