Att Flash skulle flyta felfritt på min Archos hade jag inte räknat med men lyckas inte få någon Youtube-version att lira. Webversionen hackar, m.-versionen har katastrofal kvalitet och Appen fungerar inte. Nån med något tips? Webversionen av Svt-Play, eller någon annan kanals Play-tjänst, är inte användbar och i Mobilversionen synkar inte ljudet med bilden. SVT's App har jag inte fått tag i men Kanal 5 fungerar faktiskt bra. Ingen som gjort några framsteg i att få tag i en SvtPlay-APK? En sak som förvirrar mig är dock att Webversionen av http://media.svt.se/playbolibompa/ flyter helt felfritt på plattan, strömmas inte den ut i samma format och med samma teknik som resten av utbudet?
Jag tycker att det är helt jävla sjukt att det inte går att koppla ihop den med Xperia mini pro . Utan den möjligheten är det bara dyrt skräp.
Lirar fint med n1 oxå. För övrigt så har jag inga problem med youtube men med svtplay som hoppar fram. Men jag sänkte kvalitén på bilden och uppdaterade fräsch så nu fungerar det fin-fint. En liten fråga, hur rullar/scrollar/blädrar ni i texten. På telefonen har jag kulan och paddorna kan hålla in på texten och vips så kan man åka fram och bak i texten. Så hur gör man? Sent from my A101IT using Tapatalk