Som trådskapare skulle jag vilja gett ett litet omdöme nu när jag haft telefonen några veckor.
I allmänhet är jag mycket nöjd med telefonen, det motsvarade alla mina förväntningar: snygg, bra kamera, stor och fin skärm, snabb. Till en början hade jag problem med batteritiden som jag också rapporterat i den här tråden. Men nu verkar batteriet ha blivit bättre. Har inte upplevt några problem eller buggar med telefonen. Har den silvriga varianten vilken jag tycker är klart snyggare än den blå.
Byggkvaliteten kanske inte är det bästa, den känns lite knarrig men inte så att det stör. Har tappat telefonen flera gånger i marken utan att den blivit repad eller skadad. Det enda som hänt är att batteriluckan flög av.
Jag ångrar inte en sekund att jag köpte Arcen. Mitt förra köp, Nokia N8, ångrade jag redan efter några veckor. Arc är ett stort lyft. Även från Nexus One som jag hade innan N8. Galaxy S2 är förmodligen bättre om man tittar på spec, men jag tycker Arc känns bättre att använda. Den är dessutom billigare.
Last edited: 1 augusti 2011