Funderar skarpt på att byta över till Gnexus.
Just nu har jag en iphone 4, vilket jag är nöjd med, funkar utmärkt till det jag använder den till. Visst, surt att apple är sådana diktatorer när det gäller vad du får göra, men inget man stör sig på så som vanlig användare. Men jag saknar android så pass mycket så, ja.
Men tillbaka till ämnet.
Läste att många har problem med mottagningen och att den startar om sig random.
Hade en Arc S innan bytet till ifån4. Innan uppdateringen till ics, så funkade den riktigt bra. Men sen när jag uppdaterade till ics, då kom det ni beskriver här, mottagningen försvinner och omstart krävs för få tillbaka den osv. Så frågan är om det är ett problem som kan uppstå för vissa med ics?
För läste inlägg på inlägg om folk som var nöjda med ics, jag var inte en av dom kan jag lova och saknade 3.x något enormt och ångrade att jag uppdaterade.
Det störde ju mig riktigt att syrrans vanliga arc funkade så grymt mycket bättre än min arc s, hon körde 3.x och jag 4.0.x, och hennes funkade gallant medans jag satt fast med att behöva starta om jämna mellanrum osv. Hon behöver i princip aldrig starta om sin lur, och hon använder sin lur konstant precis som jag gjorde. Så bytet till iphone i det läget var ett grymt lyft förutom att behöva dras med iOS
Hur som helst, teoretiskt sett, kan problemet med mottagning och omstarter vara en randombugg liggande i ics? Ni som haft problemet, blev det bättre med jb uppdateringen?
Pallar inte ha ännu en lur med mottagningsproblem, kan poängtera att mottagningen är inga problem i området där jag bor. Förutom när jag hade Arc S med ics då :/
Click to expand...