Fråga: Är ni nöjda? (frågan är endast för er som har telefonen)

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av västeråssnubben, 31 maj 2012.

?

Är ni nöjda?

1. Värdelös

16 röst(er)
    8,3%
  2. Sjukt uunderbar

176 röst(er)
    91,7%
  1. paulreedsmith

paulreedsmith Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    479

MINA ENHETER

Fick min igår. Älskar den med. Har inte hårdkört den än då jag har 3 hi-end lurar just nu. Men det är meningen att s3an ska bli ensam kvar. Kollat på filmen Drive i 720p upplösning på skärmen. Är rätt overkligt, när man tänker på att jag hade en iphone för mindre än ett år sen, hur j*vla sjukt bra skärmar det finns nu!

2. Marquzz

Marquzz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67
    Telefon:
    Huawei Mate 10 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei Mate 10 Pro
    Jag är också väldigt nöjd. Den är grymt snabb och skärmen är fantastisk, trots alla "profeter" som ojjade sig över pentile. Inte hittat nåt hittills som jag inte gillar, har haft den i 3 dagar nu.

10/10

3. tnilss24

tnilss24 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

A har pillar en del på den och pratat i ca 30 min i den.+ att annat löst folk vill klämma på den.
    Är grymt näjg med batteri tiden än så länge

4. sannispannisen

sannispannisen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Så är det verkligen inte, min hox ville jag kasta in i väggen efter 1 timme.

5. Michko

Michko Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    126

MINA ENHETER

Kärlek! 10!

6. sethakan

sethakan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Ursäkta att jag bryter in trots att jag inte har någon själv.
    När jag köpte min Sll var storleken det jag bekymrade mig mest för "är den för stor att bära på?".
    Jag vande mig på en minut, inga problem.

Hur är det med Slll, ligger den bra i fickan, klumpig?
    Jag tänkte att ni kanske kunde inkludera det i era recentioner.

Tack

Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2

7. skinza.se

skinza.se Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Jag gick från en iPhone 4, dvs. en rätt så liten skärm. Nu vill jag aldrig ha något mindre än S3:an. Tycker att den ligger väldigt bra i handen och verkligen inte för stor att bära på. Enda nackdelen är att den är rätt så hal, något som man får lösa med ett skal.

8. AlexE

AlexE Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Med stora fickor är det inga problem men fick inte ner den i mina jeans av modell "rätt slim", iofs var det svårt att få ner SGS i dem.

Jämte min gamla SGS så visst är den stor och det kändes ovant ett tag men nu ligger den utmärkt i fickan. Kommer dock behöva skaffa någon typ av fodral då den kommer åka ner i väskan ex soliga dagar då det är shortsväder (små fickor på dessa).

Annars är telefonen inte alls klumpig att hålla i, snarare smidig för sin storlek.
    Grabbarna på jobbet med iphone 4 tittade med stor skeptisism fram till att de fick leka lite, ingen klagade på storleken och de blev imponerade av vikten och hur smidig den känns.

9. orcophant

orcophant Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    127

MINA ENHETER

så länge telefonen får plats i innerfickan på kavajen är det ju lugnt, och där får t o m en note plats :)

Marracus gillar detta.
  10. Wellness

Wellness Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Jag ger den en solklar 10 :)
    Har haft den sedan den släpptes. Innan denna hade jag en iPhone 4s och har haft iPhone väldigt länge så det var inte lätt att byta men i ärlighetens namn så är iPhonen ingenting jämfört med denna.
    Jag verkligen älskar denna telefon <3
    Jag tycker att flytet i den är underbart, inget lagg vad jag märk än så länge, batteritiden är helt ok. Friheten att göra vad man vill med sin telefon är underbar i jämförelse med iPhonen :)

11. percoolio

percoolio Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128
    Telefon:
    OnePlus 6T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6T
    Jag har hittills inte hittat något negativt, så borde vara en 10:a!

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna utnyttja all kraft än.. Vill mosa in en massa häftiga appar men vet inte vad jag ska ha!

12. Ariozo

Ariozo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    80
    Telefon:
    Google Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 2 XL
    Telefon 2:
    iPhone X
    Platta:
    iPad Pro 2017
    Efter man nu kört den nästan en vecka så det som är det jag har lite problem med är batteri och skärmen i stark sol.
    Batteriet håller ok vid "lättare" körning men går ner rätt snabbt när man använder den hårt och det blir timmar som man sitter och snackar.
    Och när solen står högt så är det jobbigt att se skärmen perfekt, en av dom sakerna jag faktiskt gillar på hox är skärmen, där ser man klockrent i alla lägen så man kanske har blivit bortskämd ..:)
    Batteriet kommer nog snart bli bättre med nya Roms och kernels dock..:)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

13. j0han

j0han Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Tar lite tid, med ett par laddningcyklar. För batteriet att nå sin fulla potential.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

14. bavermus

bavermus Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

10 h med luren en 9:a. So far.

15. Kaldo

Kaldo Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

3 dagar nu och en stark 9a svag 10a för mig.

Kommer från en sgs2 så ni vet vad mina referenser är..
    Gillade inte hur den såg ut på Samsungs release i London men efter provat en i verkligheten är jag stört förtjust i designen ( gillar verkligen det ner fasade glaset i kanten ), älskar skärmen, irriterar mig på Touchwiz (kan inte ta bilder undersamtal men spela 1080p MKV medan du surfar? really Samsung!) SVoice är en gimmick som Siri och gesterna är praktiska om man kommer ihåg dem..

Batteri tiden ÄR toppen sgs2 klarade sig (min i allafall) i ca 20timmar med låg användning, denna klarar sig samma fast jag pillar på den var 3e minut ;)

Men att surfa på den är helt otroligt bra, snabb som en blixt både på 3g och wifi. På sgs2 kunde du surfa men det var lättare att hämta plattan än trixa med det på mobilen, nu är det en fröjd att surfa trodde verkligen inte att 0.6tum kunde göra sådan skillnad men det fungerar utan att irritera nu :)

Skriva är såå mycket bättre nu som ovan den adderade storleken på skärmen gör det lättare och bättre i alla text inmatningar! tex. när du lägger till en wifi anslutning du kan se alla kontroller (kryss rutorna Visa lösenord och Visa avancerade alternativ) utan att skrolla ner som på sgs2. Detta är något som alla program/hemsidor blir bättre av du kan se tangentbordet men ändå se sammanhanget till texten du skriver in. (gissar galaxy note är samma)

Sval och skön vid längre samtal med gissar att SAR värder är lågt för jag blir inte lika varm om öronen som med sgs2.

Just nu är det bara Touchwiz saker jag retar mig på men det försvinner med en custom rom. Älskar hårdvaran och looken så för mig när CM9 kommer blir det en stark 10 :P

corb06 och Davil gillar detta.
  16. Lias08

Lias08 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    701
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 16 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 16 Pro
    Telefon 2:
    iPhone 13
    10/10, har inget att klaga på. Bästa telefonen på marknaden just nu och några år framåt :P

17. mattiasd82

mattiasd82 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Riktigt nöjd 9/10, enda att anmärka på är touchwiz.. Smaksak, men det blir snart ny launcher och förhoppningsvis inom snar framtid root!

18. maiky

maiky Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    9/10. Värd 10/10 snart kan jag tänka mig. Det enda jag stör mig på är att autobrigthness funktionen är riktigt dålig, (klen belysning) Har hört att detta kommer att åtgärdas (eller redan har i vissa fw's)

19. Timpppa

Timpppa Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 117
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1
    9/10. Världens bästa telefon men ovanan att den är för? stor mig drar ner betyget ett snäpp. Men jag kämpar i motvind! :D

20. nikliz

nikliz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Telefon 2:
    iPhone 8 Plus
    Är kanonnöjd med telefonen, skärmen, batteritid osv! 9 av 10! Har inte hunnit med än att ha helgen till testperiod!

Har dock ett problem som har kommit idag med Instagram, tog ett foto och lade upp, då plötsligt får jag en forced closed på appen, samt att när mina vänner ser min bild i deras feed så kraschar deras app också. Väldigt skumt, ser ingen logik i det, och tvivlar på att det skulle vara S3:an som ställer till det? Någon annan som upplevt detta?

matti72 gillar detta.