aHome har kraschat

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av mvanvreten, 14 feb 2011.

1. mvanvreten

mvanvreten Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag installerade aHome på min HTC Desire och tryckte på Home-knappen. Då fick jag välja vilket operativsystem jag ville använda. Jag valde att alltid använda aHome, och att telefonen alltid skulle välja det automatiskt, och inte fråga mig vilket jag vill använda.

Plötsligt så kraschade aHome. Det är bara den där skylten om att "tvinga fram en stängning" eller skicka rapport om själva kraschen, som kommer upp.

Jag trycker på alla knappar, men kommer inte ifrån det där. Det är ju som att standardoperativsystemet, aHome, inte vill starta.

Jag stängde då av telefonen och satte på den igen. Samma problem fortfarande. Operativsystemet trasigt och jag kommer inte vidare.

Jag gissar att en slags omstart/ominstallation av telefonen krävs?

2. 127

127 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Gör en hard reset

Med mobilen avstängd, tryck in VOLYM NER knappen och tryck sedan kort på STRÖM knappen (håll kvar VOLYM NER knappen).

Vänta på skärmen med tre androider, släpp då upp VOLYM NER knappen.

Tryck VOLYM NER för att välja Clear storage

Tryck power knappen för att påbörja återställningen.

3. JkJ076

JkJ076 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7
    ROM:
    Orginal
    Installera sen inte aHome mer....

Kollar man på kommentarer så; http://sv.appbrain.com/app/ahome/mobi.bbase.ahome

* waste of my money, I can't get it to change the theme. It is aggravating. I want a refund!!

* Worked OK the first day. Then I was unable to change theme. It says "Apply theme success", but I stil have the same theme as before. I also noticed that none of the settings will save either. Save your money!

* ATTN don't buy this app, I bought it when it was good, 2 phones later and I've never installed it again. Worst ever!!

* Worst application ever!!! It made my home screen go all black and never loaded up it sucks! Don't waste your money on this!