http://www.cyrket.com/package/com.mappn.ahomemini Ny väldigt snabbt skal till android. Kan ha bugg med ikoner på appdrawer (iallafall med hero). Annars ser det väldigt bra ut om man gillar minimala skal .
Panda Home är bättre då du kan använda både aHome/Open Home/Freshface skal/themes. Allt i ett.. vad mer kan man begära.
förstår inte varför man vill använda ett skalapp till hero får då försvinner ju vitsen med hero dvs senseUi
Tycker att senseui inte ger annat mervärde än lullull. Jobbar klart snabbare med default skal och kan ha mer igång utan lagg. Även nya FW på hero går långsammare än default skal. Men hellt fritt att göra som man vill
Jag kör FreshFace (också från mAPPn) på min Magic, är det värt att byta? Jag tycker FF är snabbt och den enda funktionen jag egentligen drar nytta av är flera sidor på skrivbordet.
Kort fråga - varför köra ett skal överhuvudtaget? Vad tillför de som inte Androids standardgränssnitt redan har?
I det här fallet handlar det nog främst om att ha fler "skrivbord" (minns fan inte vad det heter). Det är enda anledningen till att jag överväger aHome. Å andra sidan gillar jag faktiskt Sense rätt mycket..
Har ett litet problem med Ahome mini. Jag kan inte ändra bakgrund, är temats bakgrund hela tiden vilken än jag byter till. Dock så är bakgrunden jag valt när man är i knapplåset.
Testade aHome men vill nu ha bort det.. Hur gör man? Har avinstallerat det och startat om telefonen utan att det blev någon skillnad.
Låter konstigt... Om du avinstallerat så kan ju inte Ahome mini inte köras. Ps, kör Ahome mini med "Black Classic" skalet. Hur läckert som helst.