Ainol Novo7 ELF II, eller en 10" istället?

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av spec, 1 jun 2012.

1. Nonickhere

Nonickhere Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tips!

Aniol novo 7 fire. Knäcker både i mitten. Fick min igår sådan uppgradering mot zenithink 281 så det finns inte. Standby tiden verkar också sjuk. Jag har använt den friskt igår och nu på morgonen samt haft den i standby under natten. Typ 90% kvar av batteriet. Det du kan göra är att beställa direkt från Kina. Elijah store skickar den med dhl typ 1200 ink tull och frakt och den kommer på 3 dagar. Sjuk service.

2. mumia

mumia Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

De senaste ainol plattorna har en standby på 2-4 veckor, vilket är sjukt bra.

För att komma upp i dom tiderna måste du dock kalibrera batteriet först (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nema.batterycalibration) och köra 2-3 laddningscykler. Du måste också upprepa detta varje gång du flashar om din platta.

3. Nonickhere

Nonickhere Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Bild på Fire.

Tänkte jag länkar en bild så folk får en uppfattning om storlek. Ligger brevid en Nokia Lumia 800. Enjoy. Jag är helnöjd. Plattan är dock helt ny som modell och en hel del buggar har rapporterats men Ainol kommer släppa nya updates inom kort.

4. Collguy

Collguy Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej ,

Jag köpte en ainol flame från aliexpress. Men surfplattan har problemet inom 3 dagar. Jag betalade ca. 250kr frakt från göteborg till Kina via Posten förra veckan. Nu jag måste betalar 110kr frakt från Kina till Göteborg igen om jag vill har den tillbaka via DHL.................... :(

Jag har redan betalade 150kr moms när surfplattan kom till sverige...... :(

Men nu köpte jag 3st Ainol Flame från www.ainolsweden.com. Dem har 2rd batch (0918) Ainol Flame i lager i sverige. Dem är unik officiell leverantör i sverige. Dem är bäst!! jag fick dem inom 2 dagar och allt funkar mycket bra!!!!!! :) Fri frakt :)

5. nybom

nybom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10 Exynos

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10 Exynos
    ROM:
    Stock
    Men va fan ge upp, kan någon mod ta bort dessa patetiska reklam försök som lägs in i alla Ainol trådar på Swedroid?