Haha jadu. Det verkar vara en hel del strul med dom.
Pratade med min lärare idag. Hon tar även hand om att skicka studieförsäkran till CSN. Jag har pratat med henne om det i
tre veckor nu och sagt att hon måste skicka in min studieförsäkran. Och då har jag fått till svar att hon inte tänker göra det förens hon har sett att alla har börjat och ska gå dom här kurserna. Idag kokade jag dock över. Kom till skolan efter attjag pratat med CSN och var redan måttligt uopretad. Slet upp dörren till hennes kontor och sa " Nu jävlar tar du tummen ur röven och skickar in min jävla studieförsäkran, jag skiter fullständigt i alla andra idioter som inte kommit än och deras studieförsäkran. Min ska in idag. Punkt slut" hon svarade med en svag röst " okej. Jag fixar det direkt"
Ringde sen CSN senare på dagen och kärringen i telefon sa att fet kunde ta upp till 3 veckor till. I helvete heller svara jag. Koppla mig till kontoret som tar beslutet. Och det jävligt fort. Hon kopplade mig till en annan kärring som gjorde mig så förbannad att jag trodde jag skulle gå i taket. "Du vandrar på mina sista franska nerver" sa jag. Koppla mig till avdelningschefen nu. Jag blev kopplad. Det tog 30 sekunder för honom att kolla att allt stämde Klicka på godkänn och allt var klart. Jag får mina pengar om två dagar.
Det år då själva fan att man ska behöva vara otrevlig för att någonting ska bli gjort.
Det kanske låter väldigt surt och otrevligt. Och det stämmer. Det var jag också. Men nu är det iaf löst. Och glad, det är jag:-)
Sent from my X10i using Tapatalk
Click to expand...