ett test mellan 6p och mate 8. Det var denna videon som fick mig att vilja köpa Mate 8. Då 6p anses vara referensluren att mäta sig med.
Det enda som egentligen talar till Nexus fördel är faktiskt kameran, trodde aldrig att jag skulle säga det om en Nexus ☺️ Rent krasst har Mate 8 ingen dålig kamera men jämfört med N6P är det ingen match, iaf inte för mig. Använder Mate 8 mest iof
Fy fan vilket grymt ljud det är i hörlurar med denna telefon. Bästa jag hört i någon telefon! Dynamiken och klarheten är fantastisk. Låter till och med lite bättre än min Meizu Pro 5 som har egen DAC och förstärkare. Vet inte hur de har trollat med Mate 8.
http://www.aliexpress.com/item/Orig...-1&btsid=0d6451a0-8470-4e7d-bc14-a6c7cc637a36 Vad tror folket om denna säljaren, har fått bra feedback och verkar billig? Funderar på att beställa en mocha här ifrån.
Enligt en kommentar av en svensk så är det fel plugg på laddaren? Det är ju ganska viktig att ha rätt plugg på laddaren för inte vill man dra med sig någon adapter varje gång. Huaweis oficiellla laddare kanske finns att köpa i Sverige separat?
Det framgår inte vad det för version tydligen ska NXT-L29 vara den man ska köpa om man vill ha Google play då det är den internationella versionen med 4gb finns i alla färger
Stämmer bra. Finns att beställa från typ UAE, något dyrare typ +1000 kr att köpa den än att köpa kinesiskt versionen och flasha internationella romen. Man får dock OTA vilket man inte får om man har kinesiska versionen med internationella romen. Men det är väl bara en tid fråga till man helt kan branda om luren till en L29.
Det är ju därifrån jag köpte min telefon förra veckan och det gick ju alldeles utmärkt. Se tråden om vart man köper Kinaversionen där jag har skrivit om min beställning från den säljaren.
Det där stämmer inte, jag har redan fått två uppdateringar OTA på min lur från Kina som jag köpte förra veckan. Senast kom version B165 i natt.
fasen... stor men fin.. grymt batteri verkar ha bra drag under huven. vad svårt det är att köpa telefon idag
Den säljare som jag köpte ifrån på Aliexpress hade lagt in Google play redan. Dessutom finns den i Huaweis egna appstore, så det är inga problem att tanka hem den därifrån och installera.