Den heter Wi-Fi+ på Mate 8 och jag har aldrig någonsin slagit på den funktionen. Varit av hela tiden.
Nu när Hur stora batteri har de? Whoa 6,2". Ja den där MAX-modellen lär ju kunna få ännu bättre batteritid än Mate 8. Men jag var mer inne på competition från andra tillverkare. Just nu är Huawei herren på täppan när det gäller batteritid och jag tror det kommer hålla i sig ett tag.
Jepp men bara om man har "Magazine" som låsskärm. För en del appar behöver man dessutom ställa in så de visar notifikationer på låsskärmen.
Och Spotify controls syns inte heller i lock screen borde de inte göra det? Testade att stänga fingeravtrycksläsaren och pin men inte ens få dök det upp, nu går det jävligt snabbt att låsa upp telefonen med just fingeravtrycksläsaren men det betyder ju inte att det inte borde fungera ändå
De hamnar dock inte där om du använder telefonen när du får dem. Bara när skärmen är släckt. Annars vete fan hade inga problem själv.
L29C636B170 är ute nu... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=65844025 Edit: Äsch insåg nu att Sverige tillhör C432
Den här luren kommer aldrig kunna att säljas pga ljudet den producerar ut i hörlurar. Detta är min portabla musikspelare som kommer att vara min kompanjon när musik står i fokus. Den gör ett grymt jobb angående det.
Upplever ni att kameran (stillbild och video) presterar bättre iom uppdateringarna som kommit eller är det samma som vid release? Jag kommer sannolikt att köpa den här luren inom kort oavsett men många recensenter verkar ha gnällt på kameran då den lanserades.
Jag ligger på B152 och upplevde ingen förbättring i kvalité vid första uppdateringen. Den tar helt OK bilder med bra färger oftast men det är när man zoomar in som man ser hård komprimering eller mycket brus. Inga rena bilder så att säga. Nyare mjukvara kanske är bättre men kan ej svara på det.